Iemand ervaring met Norprolac en zwanger worden?!

Hey demi,
mijn menstruatie is begonnen! Dus we zitten weer op cyclus dag 1! Komende maand ga ik ook weer testen gebruiken en ga ik er weer voor.
zo stom! Hopelijk heb jij binnnekort een positieve ovulatie test
 
Oh spannend he! Hier nog steeds geen verandering. Streepjes worden zelfs nu nog onduidelijker dan op het begin! Vandaag gebeld voor de uitslag van de echo die ik maandag heb gehad ivm dat ik dacht pcos te hebben.... Blaas, baarmoeder en eierstokken zagen er allemaal goed uit. Dus niks aan het handje! 
Wel raar nu dat ik geen positieve ovulatietest krijg pfff zelfs dit is vermoeiend. Naja we zullen zien! 
 
 
Oh dat is goed nieuws! Hoeveelste cyclus dag zit je nu? 
Ik doe over 8 dagen met je mee. Kan noet wachten tot ik mag beginnen.  
Heb je een foto van de testen? Kijk ik even met je mee! 
 
Hi beautygirl! 
Sorry voor de late reactie....zit hier niet zoveel meer op omdat ik me er echt niet meer mee bezig wil zijn. Van de week te horen gekregen dat weer een vriendin zwanger is geworden en er maar 2 maand over gedaan heeft...pfff! Heel blij voor haar natuurlijk maar dan denk  ik weer en ik dan?! ?☹️ Zo stom! 
Mijn vriend blijft maar zeggen dat ik er niet teveel over moet nadenken en dat dat ook de oorzaak kan zijn. En hij zegt dan lieve dingen zoals hun zijn ook al een tijd bezig hoor haha! Terwijl ik weet dat dat niet zo is ? ! 
Zit nu op dag 18 van mijn cyclus. Wanneer zou ik dan vruchtbaar zijn? Of al geweest? 
Hoe gaat het met jou??? 
Ik kan geen foto plaatsten zou niet weten hoe ik dat moet doen! 
Groetjes Demi
 
 
Oh wat vervelend! Ik hoor het ook alleen maar om me heen. Zal ook wel met de leeftijd zijn. Soms kan ik het er ook niet bij hebben. 
Ik ben ook een paar dagen niet geweest. Te druk op het werk maar ook wat moeier.
Ik denk dat je eisprong al geweest is. Heb je hem gevonden met ovulatie testen? Wel gezellig gemaakt? 
 
 
Hi beautygirl! 
Weer een ontzettende late reactie van mij sorry! 
Wel super veel gebeurd ongesteld geworden en achter gekomen dat ik ongeveer een cyclus van 21,22 dagen heb. Dat betekend dat ik morgen kan beginnen te testen met de ovulatietesten van sensitest. Inmiddels weer opnieuw besteld. 
Nog wel iets bruine vloed dus hopelijk is dat straks wel weg haha :)!
Hoe gaat het nu met jou??? Al nieuws??
 Xx
 
Hier alles goed! Ik zit in de buurt van mijn eisprong, die komt dinsdag of woensdag. Ik zie heel netjes mijn ovulatie testen oplopen naar donker.

Hopelijk zie je ook snel je eisprong. Spannend voor ons beide.
 
Aaah! Goed om te horen. 
Hier ook nu elke dag klussen.. waarschijnlijk mijn ei 15 December via de online testen van de cyclus. Ben dus erg benieuwd. 
Via de sensitest ovulatietesten word ik weer niet wijzer van. 
Nu heb ik ook gelezen dat je niet altijd vast een LH piek hebt om de testen en dan alsnog wel zwanger kan worden. Ik hoop het zo. 
Bij mij zie ik namelijk telkens nooit een hele dikke streep wel altijd ietjes. Heel vreemd. Dus blijf hopen. 
Kan helaas geen foto plaatsen want anders had ik dat gedaan, zodat je het kon zien.
liefs 
 
Terug
Bovenaan