iets leuks "gestolen"

Tja, ik zit me te vervelen tijdens het werken, dus wat doe je dan... internetten.
Had laatst op een ander forum iets leuks gezien en dacht misschien ook wel wat voor ons. Je moet de vraag van degene voor je beantwoorden en dan een nieuwe vraag stellen die de volgende persoon dan weer moet beantwoorden. Ik weet we hebben al eens zoiets gehad, maar deze leek me ook nog wel leuk. Dus ik zal beginnen.

Wat ga je vandaag doen?

Ja, hij is leuk!

Antwoord: ik ga de kerstversieringen in de huiskamer maken vandaag! Lekker veel lichtjes, glaswerk en kerstballen....

Vraag: wie kwam er als eerste op de naam van jullie kindje?

Hij is inderdaad leuk!!

Antwoord:Ik...ik hoorde de naam Julia vallen bij een schoonzusje van me,
die der dochtertje die kreeg geloof ik iemand in de klas die ze kende en
die hete dus Julia!En toen ik dus die naam voorstelde, toen was me man
het er gelijk mee eens!Die zou het worden!hihi
Uhm nu moet ik een vraag gaan bedenken natuurlijk.....

Wist je wat het werd?(ook je gevoel mag je wel meerekenen met
'het weten'.) Zoja klopte het ook?

alleen henk en ik wisten wat het werd,de rest moest gewoon even wat langer wachten!mijn zus en mijn ouders waren overtuigd dat het een meisje was en hadden al roze dingen gekocht maar aaron is een echte kerel,dat kan ik je wel zeggen

uhm volgende vraag: wist je vanaf het begin dat je meerdere kinderen wou of houd je het bij 1?

Wat leuk weer wat gezelligheid op t forum!
Ik wilde altijd veel kids maar nu weet ik het niet meer zeker, we hebben er nu 1 en de 2e komt in mei maar ik denk nog niet na over een volgende eerst maar even aankijken hoe t allemaal gaat straks met 2 kleintjes zo snel achter elkaar!

Mijn vraag.... Wat is het belangrijkste wat je je kindje in de opvoeding mee wilt geven?

Respect!Voor een ander maar ook voor der zelf!
En mensen in hun waarde laten, ookal delen ze niet dezelfde meningen als jij.
Heeft diegene paars haar?Nou als diegene dat mooi vind....lekker iedereen
zichzelf laten zijn!Dat wil ik graag dat Julia dat straks doet.
En dat ze altijd naar me toe komt als er iets is.Iets kleins en iets groots.Gewoon
dat ze me vertrouwd.Dat ze weet dat ze altijd bij me terecht kan.....
pff er zijn zoveel dingen die ik belangrijk vindt....

hmm nieuwe vraag.....
Heb je een betere band met je moeder gekregen sinds je zelf moeder bent?

Nee, ik heb niet specifiek een betere band gekregen met m'n moeder. Die was er al en is niet echt veranderd. Wel ben ik andere moeders in het algemeen beter gaan begrijpen. De cliche's van "geniet er maar van, ze zijn zo groot", of "ik heb het gevoel dat ik achter mezelf aanren" en "rust, regelmaat en reinheid" ondervind ik nu zelf aan den lijve.

Nieuwe vraag: wat is het lievelingseten van je dreumes?

Echt lievelingseten heeft hij niet. Hij eet eigenlijk alles, alleen vlees lukt nog niet zo met 4 tanden. favoriet is denk ik wel pasta, ontbijtkoek, spinazie, bloemkool en patat.

VRAAG: Moeten kinderen verplicht op 1 sport?

Janine

Terug
Bovenaan