iets leuks "gestolen"

@Issie, ik ga deze zo jatten om een nieuwe discussie mee te openen!

Ja en nee, de relatie is verdiept, ook wel moeilijker geworden (weinig tijd, weinig sex, jullie kennen het wel), maar aan de andere kant hebben we nog wel heel veel dingen die we 'pre-kind' ook hadden.

Ben je erg bewust bezig met de opvoeding?

Groetjes, KT

Ja ik wel (mijn man niet ). Ik ben vrij consequent. Geen drinkfles door het huis, maar alleen zittend op de stoel. Zo min mogelijk tv aan en zeker niet tijdens het eten. Geen lekkere hapjes voeren als wij aan het eten zijn. Niet aan de spullen in de boekenkast komen. Laten huilen als ze niet naar bed wil (dit doet ze nu ook nooit meer). Eten alleen in de kinderstoel. Niet in de keuken als ik aan het koken ben ez. Pff ik lijk een vreselijke moeder.

Nieuwe vraag:

wat heb je voor sinterklaas of kerst gevraagd (voor jezelf)

groeten Elke

Jaaaa, wel sneeuw dit jaar! Maar nog effies wachten; zeg zo eind januari. Dan kan Lara inmiddels wel los lopen en is het denk ik wel errug fun. Maar dan moet het wel een goed pak sneeuw zijn dat enkele dagen achter elkaar ververst wordt en aanhoudt. Daarna 1 vette, vette regenbui om alle blubber in 1x weg te spoelen en daarna nog 3 weken hard vriezend winterweer! Wie besteld het even bij Peter Timofeef of Piet Paulusma?

Nieuwe vraag; is de sex al weer als voorheen?

hihihi, hier kan ik éindelijk ja op antwoorden! Het heeft even geduurt, maar we waren beiden zo moe van het te moe zijn om sex te hebben dat we onszelf huiswerk hebben geven; om de dag! Komt er niet altijd van, maar inmiddels halen we de drie keer in de week weer. En ik heb er ook echt zin in!

Waar ga je de aankomende vakantie naar toe?

KT

haha, ik had zelf ook al aan die vraag zitten denken! nee, Lara zal gewoon met onze pot mee-eten. Daar zit vast wel iets tussen waar ze van houdt. Dus hier geen speciale Olvarit Haute Cuisine! ;-)

Vraag; "Geloof" je in de Babyfluisteraar (van tvprogramma Baby's wil is wet)?

Terug
Bovenaan