iets leuks "gestolen"

Wij zijn vandaag naar mijn oma geweest, Iris is flink verwend met een knuffeltje, rozijntjes en geld voor in haar spaarpot. Op de terugweg wilden we nog even bij het strand stoppen maar het regende enorm en Iris lag lekker te slapen in de auto.

Vraag: Die 700 he, wie plaatst de laatste vraag en wat doen we daar mee?

Weer een nieuw spelletje verzinnen. Misschien komt iemand nog iets leuks tegen ergens. Is op zich wel leuk zo'n spelletje.

Vraag: Hebben jullie ook altijd stress voordat je op vakantie gaat?

Vroeger hadden we nooit stress als we op vakantie gingen, gewoon dag van te voren wat kleren bij elkaar pakken en klaar. Maar alleen een weekendje of zelfs een dagje weg vind ik nu al stressvol, want wat moet je allemaal mee??? Afgelopen zaterdag zijn we een dagje naar Ameland geweest: genoeg kleren voor beide, luiers, luierdoekjes, zwembroekjes, eten voor beide enz enz En natuurlijk plannen, hoe laat gaan we weg en weer terug en hoe komen we uit met eten en slapen enz.. Het was heerlijk, maar pfff wat een organisatie.

Vraag: HOe gaat het bij jullie met het krijgen van tanden?
voor mijn antwoord zie het topic, stomme tanden
Carina

Iris heeft al bijna een compleet gebit, alleen de achterste kiezen laten nog even op zich wachten. Soms lijkt het of ze doorkomen, dunne poep, zere mond. Maar dan zet het toch niet door.
Ik smeer bij pijn dentinox in haar mondje en de billen smeer ik al sinds de geboorte in met Bepanthene, dat werkt hier echt perfect. Misschien iets om uit te proberen?

Vraag: Eten jullie altijd samen met je kindje of niet? Zit er nu aan te denken, Iris ligt nu nog te slapen en ik heb wel al honger. Zal ik op haar wachten of niet? Normaal eten wij overigens altijd samen.

Ja, wij eten eigenlijks altijd samen met Elsa, en altijd aan tafel.

Volgens mij is dit bericht 700, dus ik sluit het topic ook. Maar toch nog een volgende vraag: openen we een nieuwe of bedenken we een nieuw spelletje???

Terug
Bovenaan