iets leuks "gestolen"

Onze kleine lust echt alles maar vooral 'droge' pasta en plakjes/stukjes kaas is een lekkernij en eet ze dr vingers bij op!

Wat voor speciaals heeft jou kindje waaruit je hem of haar blind zou herkennen?

Leuk idee dit!

Stijn heeft 3 ooievaarsbeten,1 in zijn nek , 1 boven zijn oog en nog 1 op zijn voorhoofd. Vooral die laatste is wel heel kenmerkend: het is vinkje, je weet wel net als van de Duyvis reclames: ok Maar uiteraard zou ik hem altijd herkennen!

Vraag: Welk moment van het afgelopen jaar is je het meeste bijgebleven en waarom?

Ik denk dat we de vorige tegelijk typte... ik zal bij deze ook jouw vraag over sporten even beantwoorden!

Verplichten... mmmhh nee maar ik zou het wel heel graag willen! Een kind elke week of meerdere malen per week naar sport 'slepen' lijkt me geen goede manier maar ik denk dat het meetal wel in een kind zit om op een sport te willen zeker als de ouders ook sportief zijn!

Doe meteen ook even de laatste vraag:
Het meeste bijgebleven het afgelopen jaar? Poeh dat is een moeilijke.... Ik vind zoveel momenten mooi... elke week is er wel iets dat me helemaal doet smelten! Maar het moment dat ze op eigen benen de wereld ging verkennen was wel een hele bijzondere ervaring!

Volgende vraag:
Wat was/is het moeilijkste moment dat je hebt gehad met je kleine?

Het moeilijkste moment dat ik het afgelopen jaar met Lara heb gehad is als ze ziek of oververmoeid is; de krampjes in de eerste weken, het laatste uurtje van de lange autorit van of naar opa&oma in Duitsland (als ze dus oververmoeid is en alleen maar hartverscheurend huilt) en de ziek-week die ze onlangs had (snot uit alle mogelijk gaten).
Op die momenten sta je zo machteloos en kun je vrijwel niets voor haar doen...

Ehm, nieuwe vraag: wat had je je als aanstaande ouder voorgenomen om NOOIT te doen en doe je nu toch?

Ik heb altijd gezegd, mijn kind krijgt geen speen! In ieder geval niet te lang. Hmmm maar Mick is inmiddels 13 maanden en heeft nog steeds soms overdag ze speen.   We proberen hem nu overdag wel weg te leggen, en dat gaat moet ik zeggen best goed. Maar het afleren in ze bedje zal nog wel ff duren denk. Zie hem nog niet zonder speen slapen.

En nu mijn vraag!

Nemen jullie een kerstboom? Zien jullie dat zitten met die dreumesen met grijpgrage handjes ;o)...haha!

ja de kertsboom komt hier te staan. maar linsey kan er nog niet bij komen. want daar loopt ze nog niet. en loopt ze tegen die tijd wel los word het denk ik veel rennen achter haar aan haha. (poehhhh)

vraag:wel of niet spullen weg zetten van tafel als ze het steeds pakken of waarschuwen met als gevolg dat ze er wel mee gooien bv?

groetjes danielle

Nee, alleen dat wat echt niet stuk mag, bijvoorbeeld een handgeblazen glazen schaal uit letland. Ik vind dat hij dat moet leren en dat is niet altijd even makkelijk, maar als je alles wegzet leren ze het nooit. En dan kom je bij iemand anders en dan zitten ze overal aan.

VRAAG: Mag je dreumes opblijven bij oud en nieuw voor het vuurwerk en de gelukwensen?

Janine

Efraim gaat gewoon op tijd zijn bedje in en als hij wakker wordt van het vuurwek halen we hem er uit en anders laten we hem lekker liggen.
Hij heeft net toch nog niet in de gaten, maar ik denk wel dat hij wakker wordt hoor, van al die herrie.

Is jullie relatie erg veranderd na het krijgen van een kindje en zo ja, in welk opzicht vooral?

Terug
Bovenaan