IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

ja ik heb wel een aantal mensen waar ik een echte hekel aan heb. Maar dat zijn uitzonderingen hoor, die hebben het er zelf naar gemaakt.

En verder heb ik een hele grote hekel aan Geert Wilders!!

Waren er dingen die je tijdens je zwangerschap ineens per se wilde eten of drinken, en eet of drink je die nu nog?

hallo,

nee ik had niet extra zin in iets in het bijzonder, ik had overal zin in, ik had echt zo veel eetlust, en niet omdat ik zin had, maar echt van de honger.
mijn dochter was dan ook negen pond, hoe zou dat nou komen, ( onzin natuurlijk_)

ik had wel afkeer van bepaalde dingen, vooral pas gebakken brood-lucht, dat als je sochtends langs de bakker fietst en normaal eens flink snuift en denkt hmmmm, moest ik de bakkers mijden anders dan ging ik over mijn nek. En dat terwijl we net een half jaar een broodbakmachine hadden,voor dat lekkere vers gebakken brood, haha,
En leverworst, vond ik afschuwelijk, en hoef ik sinds mijn zwangerschap dus ook hellemaal niet meer,vindt ik nu zoo stinken.

en over geert wilders, volgens mij is dat een gevaarlijk mannetje voor de samenleving

hmmmm :heb je ook nog huisdieren ?

hey,ja ik heb 2 donderstralen v katten;joy&bink,maar ook errug lief op zn tijd hoor!!

verf jij je haar of heb je je eigen haarkleur??

ja ik verf me haar, heb het nu 2 jaar zwart,maar wil weer terug naar roodachtige, ben zelf donkerblond. Heb er net een stuk aflaten knippen met veel moeite en heb er wat rode extensions door,

heb je wat met koeien ?????

Ik heb er niet zo veel mee eigenlijk. Ik vind dat ze mooi in het weiland kunnen lopen.....en daar zie ik ze dan elke dag staan.....

Hoeveel dagen werk je?? (volgens mij is deze vraag al geweest, maar weet even niks)
Groetjes Lynn

ik heb toen ik nog maar 1 kind had altijd nog 2 dagen gewerkt, maar ben nu , met de ttweede erbij , voorlopig gestopt, wil in de toekomst wel weer gaan werken, maar geniet nu van t thuis zijn

wat is je lievelings gerecht ?

Biefstuk met gebakken champignons. Lekker met frietjes erbij en echt mayo natuurlijk.

Vier je carnaval?

Nee, hoewel in een rasechte Brabander ben doen wij niet aan carnaval.
Het gaat maar om 1 ding en dat is om het maar ff brutaal te zeggen, zuipen!!
Er hoort gevast te worden daarna, maar heel weinig mensen doen daar aan.

Drink je weleens alcohol?

Terug
Bovenaan