IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Ik heb samen met mijn oudste (bijna 3) een piratenpak gekocht.. Echt lachen!! We hadden het vorige week gekocht en toen ik de volgende dag kleren pakte voor hem wilde hij zijn pak al aan haha...

Zit je man/vriend nu ook naar de voetbal te kijken? (NAC-AJAX) De mijne wel, bleh...

Hoi, nee wat dat betreft heb ik geluk, want mijn vriend is werken.
Maar heb hem liever thuis hoor.
Gisteren was hij thuis, want hij was jarig!!

Hmm... een andere vraag: van wat voor muziek hou je?

Ik hou van alles behalve van hard rock en klassiek.

Wat zijn je lievelingsbloemen?

Hmm... ik hou helemaal niet van bloemen, maar doe maar een mooie bos rozen dan

Waar heb je een hekel aan?

Hmm, ik houd eigenlijk niet zo van bloemen.. Mijn man neemt wel eens een bloemetje mee en dat vind ik super maar ik zal niet zelf een bloemetje kopen of zo.. Maar ik vind die " simpele" bloemen mooi en die staan ook altijd lang, magrieten of zo volgens mij...En uiteraard rozen!!

Welke eigenschap en/of uiterlijk kenmerk hoop je dat je kindje niet van jou heeft??

Oeps... Ik hou niet van achterbakse mensen en mensen die zich meer vinden als een ander!!

Welke karaktertrek en/of uiterlijk kenmerk hoop je dat je kindje niet van jou heeft?

Op mijn vriend. Ik zeg altijd: het is dat ik hem zelf gebaard heb want anders zou ik niet eens weten dat hij van mij was!!
Gelukkig heeft hij wel wat van mij hoor... hij is niet zo kleinzerig, ik ook niet, maar mijn vriend daarentegen wel hoor, whaha!!

Heb je met mensen ruzie?

Terug
Bovenaan