IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Mijn oudste is regelmatig "aan het grapjassen" met Jesse.. Ik noem hem dan altijd de acrobaat, want dan is ie van alles aan het proberen om Jesse aan het lachen te krijgen, wat hem overigens altijd wel lukt hoor.. Ik vind het leuk om te zien hoe kinderen op elkaar reageren.. Ook krijgt Jesse regelmatig al een auto in zijn handen onder het motto van Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen..

Wat zie je graag voor toekomst voor je kleintje(s)?

Dat ze gaan studeren en goed terecht komen.
Een lieve partner ontmoeten (mag vrouw of man zijn) en daar gelukkig mee worden.

Wat zou je het liefste meteen veranderen in huis?

Wij hebben geen zolder, en die mis ik echt!!! Dus een zolder op ons huis!!!

Welke sport kijk je graag?

Ik ben niet zo van het kijken naar sport. Daar ben ik na vijf minuten flauw van. Als ik dan toch moet kiezen dan ga ik voor de karatetrainingen van onze oudste, want dat is zo lief om te zien. Een mannetje van zeven jaar dat in een wit pakje zo zijn best doet en over vijf lessen al voor zijn gele band gaat. Fantastisch.

Nou, dit wordt de laatste vraag, want er kunnen maar zevenhonderd reacties op een topic. Het is niet echt een vraag maar een opdracht: verzin een nieuwe topic waar we weer mee aan de slag kunnen: Oh en plaats hier in bericht zevenhonderd ff wat het is!!!!

Groetjes van Marloes en heel erg bedankt voor al jullie reacties.

Nou, ik ga een poging wagen voor een nieuw voorstel...
Ik merkte dat we eigenlijk met een behoorlijk aantal dames op het forum zitten, maar raak af en toe de draad kwijt wie ook alweer wie is...
Misschien leuk als iedereen een standaard vragenlijstje invult? Bijvoorbeeld:
Naam, leeftijd, naam jongste kindje, geboortedatum kindje, andere kinderen, alleenstaand/verliefd/verloofd/getrouwd, provincie, hobby's/interesses, beroep, huisdieren, favoriet vakantieland
Ik hoor graag wat jullie van dit idee vinden!
Groetjes,
Laura

Terug
Bovenaan