IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Persoonlijk heb ik niets met mensen die al aan het bier zitten terwijl de kinderen hun ontbijt naar binnen werken maar ik vind zijn muziek nog steeds lekker om naar te luisteren en dan bijv. tijdens het schoonmaken hard (en vals) mee te zingen.

Ben je weleens in aanraking geweest met justitie (en dan bedoel ik niet zoals Ing met het cjib)

groetjes van marloes

Nee hoor, ik ben een brave burger hihi.. Kom niet verder dan een bekeuring voor te snel rijden of door rood rijden (was naar mijn mening oranje maar moest toch echt 130 euro dokken, auw auw..)..

Geloof je in een " hiernamaals" ?

ja, ik weet niet precies wat, maar denk wel dat er meer is ja

wat was je laatste vakantie,

Een midweekje naar een Belgisch vakantiepark. Bas was toen bijna drie maanden. We zijn ook een dag naar Plopsaland geweest. Dat was voor onze dochter en ze had de dag van haar leven!

Koop je vaak kleertjes in de uitverkoop alvast in het voren in een grotere maat (voor volgend jaar bijvoorbeeld)?

Groetjes, Karin

Ja, dat doe ik wel eens, is wel een beetje schatten, maar toch....

Hebben jullie ook tineke schouten gekeken?

Neut!! Daar geef ik helemaal nix om.

Hebben jullie (ookal) een LCD of Plasma TV?

nee, geef ik nix om, haha
heb zelfs zon kast gekocht dat je de deurtjes dicht kan doen als je niet kijkt, hoef ik dat ding niet de hele dag te zien

welk boek lees je nu ?
en voor als je niet leest, welke cd luisterde je vandaag ?

Ik ben gisteren naar de bieb geweest en heb een boek van Marianne Fredrikson geleend. Ook ben ik nog bezig in de DeltaDeceptie van Dan Brown. Harry Potter heb ik deel één voor de helft gelezen maar daar vind ik dus echt helemaal niets aan. Ook hoorde ik mensen die moesten huilen bij de boeken van Kluun, maar daar heb ik geen traan om gelaten. Wat een kwal van een vent zeg, gadver! Ik heb twee boeken van hem gelezen maar begin er niet meer aan.

Wat is je favoriete televisiegenre?

Groetjes van marloes

Terug
Bovenaan