IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Heel erg, maar reality (ik vind de pfaffs geweldig bv)

Watvoor kinderwagen heb je?

we hebben de speedy v quinny,ideale kinderwagen!!!

kijk jij elke dag wel even op het forum?

Ja, eigenlijk wel. Al is het maar even snel (als de kids op bed liggen of op mijn werk ff snel).. Ik schrijf niet altijd wat, maar lezen doe ik altijd wel..

Baal je ook zo van dit weer?? (haha inkoppertje..)

Nee, want met dit weer laat mijn man me lekker binnen en doet hij de boodschappen voor me. Als het droog zou zijn had hij waarschijnlijk voorgesteld om met zijn allen te gaan.

Ben je met een bepaald geloof opgevoed en doe je daar nog wat mee?

Mijn ouders zijn roomskatholiek en houden zich wel aan de feestdagen, maar niet echt dat ik iedere zondag naar de kerk moest of zo. Ik ga dan ook alleen maar bij gelegenheden.

Koop je wel eens iets op marktplaats en zo ja wat?

Ik heb pas geleden voor mijn oudste een knuffel van Spud (van Bob de bouwer) gekocht. Die kon ik in de winkel nergens vinden, en op marktplaats stond hij. Even wassen en klaar!! Mijn zoontje is er superblij mee.. We verkopen overigens wel veel via marktplaats...

Ehm een vraag?? Poets je veel??

Nee, door mijn ziekte (ik heb een vorm van reuma) is poetsen te zwaar werk. Ik heb een schat van een man die dat doet. We moeten we binnenkort een keer op zoek naar een hulp, want we merken dat er met een tweede erbij een hoop dingen 'blijven liggen'.

Heb je ooit voor een langere periode in het buitenland gewoond/gewerkt?

Groetjes, Karin

Nee, heb nog nooit in het buitenland gewerkt of er gewoond.

Kijken jullie Idols ??

Terug
Bovenaan