IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Ooohhh vergeten!!
In sommige dingen hebben we dezelfde opvattingen, maar zeker niet in alles.

Nog een x:
Geloof je in iets na de dood?

TJa, moeilijke vraag. Ik hoop het wel, maar ik denk het niet.

mijn vraag: wat zou je absoluut nooit aantrekken? Ik een minirok. Heb daar absoluut de benen niet voor....

Een legging. Vreselijke dingen vind ik dat. En dan van die dikke vrouwen waar je elke bobbel in een legging kan zien. Daar draait mijn maag zich echt van om.

Waaruit bestaat je ontbijt? Ik eet elke morgen twee plakken ontbijtkoek met boter en dat spoel ik weg met drie koppen koffie.

Groetjes van Marloes

Mijn ontbijt???
Oh dat is moeilijk...ik ontbijt slecht.
Soms 1 sneetje brood,maar meestal met zoet beleg.
Ik drink wel meestal elke ochtend een pakje chocomel,waar ik trouwens van af wil,dus koop ik nu vifit!
Ik neem me steeds voor om goed te ontbijten,maar heb daar wel   moeite mee.

Mijn vraag:
Voel je je ook wel eens depri,en waar is dat dan over?

Ik heb nl op dit moment geen werk,zorg voor onze lieve Luuk maar vind mijn wereldje vaak zo eenzaam,kan daar af en toe depri van worden,hoe gelukkig ik ook ben!!

Liefs,Swinnie

Over het slechte contact met mijn vader, moeder en zus. Ze interresseren zich niet echt in mij en ook niet in Feline. Al heb ik wereldschoonouders, ik wordt er wel eens depri van. Vind het erg jammer dat ik alleen sta zeg maar.

Even over werk: Wat doe je voor werk en heb je echt de baan die je altijd wilde hebben?

Over het algemeen ben ik een heel vrolijk, opgeruimd persoon.
Meerdere malen per jaar heb ik wel een mindere periode en dat heeft meestal te maken met het overlijden van mijn zus. Ik was 18 toen mijn zus overleed en wij waren héééél close! Inmiddels is dat 12 jaar geleden en morgen is het haar sterfdag en dat is ook de reden dat ik nu ook wat minder in mn vel zit. Ik probeer dan een moment voor mezelf te zoeken en bekijk wat dierbare foto's jank me even leef en dan kan ik er weer tegen aan.

Sinds enige tijd ben ik bezoekster van dit forum en ben heel blij dat ik hier ook lekker mijn verhaal kwijt kan,   bedankt daarvoor dames!

Ik ben zelf gestopt met werken na de geboorte van mn 1e zoon. Ik heb het altijd redelijk druk en heb volle respect voor dames die er nog een baan naast hebben.
Dan mijn vraag......
Hoe ervaar je de combinatie werken en voor je kindje zorgen? Ben je tevreden met de hoeveelheid dagen dat je werkt en thuis bent?

groetjes,
Achnita

Hoi,

ik werk niet meer buitenhuis vanaf het moment dat ik in verwachting raakte van onze oudste. En ik heb er nog geen dag spijt van gehad. Als Stijn naar school gaat wil ik wel gaan werken maar ik wil absoluut niet dat mijn kinderen naar de overblijf ofzo moeten zolang ze nog op de basisschool zitten. Dat moest ik zelf altijd wel en ik heb daar geen leuke herinneringen aan.

Wat is je leukster herinnerning uit je jeugd?

Groetjes van Marloes

Ik heb een hele fijne onbezorgde jeugd gehad en heb daar veel goede herinneringen aan!
Als ik daaruit moet kiezen ga ik voor de zomervakanties.
Wij zijn zo'n zeven jaar   (vanaf mijn 6e) met goede vrienden van mijn ouders naar Oostenrijk, daar zaten we dus met 2 gezinnen  in 1 huis. Wij waren al gauw met zijn 10-en want de vriend van mn zus en 2 vrienden van mijn broer gingen ook (vaak) mee en het andere gezin waren met 7. Ik kan je vertellen dat was altijd 1 dolle boel!
Krijg gelijk een gevoel van jeugdsentiment.

Ik woon in Ridderkerk en wij zijn één van de gemeentes die mee doen aan het experiment plastic afval scheiden. Het is even wennen maar wij doen mee!
MIjn vraag is...
Ben jij / jullie gezin Milieubewust en hoe uit zich dat.

Groetjes,
Achnita

Terug
Bovenaan