IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Nee, ik denk niet echt dat wij milieubewust zijn.
Maar ik denk dat dit ook nog wel gaat veranderen hoor.

Wat betreft afval scheiden... Wij hebben hier in Zundert speciale vuilniszakken nodig, die maar liefst 1 euro per stuk zijn!!
Ja, zeggen ze dan... das voor het milieu.
Nou als dat echt zo is, ken ik daar nog wel meeleven hoor.
Maar al het vuil wat in die zakken zit, komt uiteindelijk op 1 hoop!!
Wrm dan zo duur vraag ik mezelf dan af?? Mensen extra laten betalen, voor wat eigenlijk helemaal niet zo is!!
Pfff... ik hou er maar over op, want ik begin een beetje warm te worden

Ben je tevreden met het kabinet in NL??

Nee! Ik vind dat er heel veel dingen anders aangepakt zouden moeten worden. Maar ja, dat is voor iedereen persoonlijk, en ieder wil wat anders..

Zag je op tegen je bevalling? En is het mee of tegengevallen?

Nee, ik zag niet tegen mijn bevallingen op. Ik ben erheen gegaan met het idee dat ernog nooit een baby is blijven zitten en als het er zo niet uit kon komen er wel een keizersnede zou volgen dus ik maakte me absoluut niet druk.

Heb je je huis versierd voor pasen?

Groetjes van marloes

Ik zette altijd paastakken in een vaas met hele mooie beschilderde paaseieren eraan...maar aangezien er nu een klein mormeltje door de kamer rondrolt die zelf de eetstoelen op z'n voetjes optilt en de palm op de grond telkens bijna omduwt moet ik nog even kijken hoe ik het dit jaar doe. Misschien sla ik het maar een keertje over!

Wat gaan jullie met de paasdagen doen?

Nee niet echt ik heb wel een grote vaas met paastakken staan maar de versiering zit er niet in. Jim is ons eerste kindje en ikzelf heb er nou ik weer niet heel veel mee. maar voor de kids vind ik het wel altijd leuk, met hele paaseitjes zoeken en eieren beschilderen. Dus volgend jaar waarschijnlijk wel.

Kom jezelf uit een groot gezin of niet en heeft dit invloed op je eigen wens qua gezinsgrootte?

Ik kom uit een heel groot gezin van in totaal 9 kids (ook een paar half) en mijn vriend is enig kind. Wij weten daarom dat we in ieder geval 2 kids willen maar misschien ook wel 3 maar een heel groot gezin willen we ook niet.

Ik zou zelf graag een groot gezin willen, liefs 4 of 5, maar mijn vriend ziet dit niet zitten. We willen wel graag snel een 2de en dan misschien in de toekomst nog een 3de, het moet ons ook allemaal maar gegunt zijn natuurlijk. We zien het wel in de toekomst.
Ikzelf ben samen met een zus en broertje en altijd erg gezellig. Dus voor mij kan een gezin niet groot genoeg zijn.

Hoe ziet de inrichting van je huis eruit??

Had jij deze vraag niet al eens gesteld/ Volgens mij heb ik hem vaker gezien. wij hebben veel grenenhout in his. Verder hebben alle kamers een andere kleur. De babykamer is groen met wit, de hal heb ik roze geverfd en de woonkamer was oranje maar heb ik behangen met gestreept behang.

Welk meubelstuk zou je graag zsm vervangen en waarom?

Groetjes van marloes

De tafel. We hebben laatst alles omgegooid. De tafel is een kwart slag gedraaid. Dat staat erg leuk, maar ik vind hem veel te groot nu. Ik ben dus al druk om me heen aan het kijken naar een nieuwe tafel. Voor vier personen, maar wel uitschuifbaar voor als we veel visite krijgen.

Spelen jullie kindjes al wel eens samen?

Eva leest Bas regelmatig een boekje voor of ze speelt 'kiekeboe' met hem. Ze hebben de laatste dagen samen de Duplo ontdekt. Echt genieten als je ze zo samen bezig ziet.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan