ik ben 22 en wil graag kinderen

Hey meiden,

Alles gaat goed met me!! Ben gelukkig niet misselijk, alleen wel last van mijn buik. Een beetje hetzelfde gevoel als je ongesteld moet worden.... Vanochtend lagen we in bed en had ik nergens last van, tot dat mijn vriend zijn hand op mijn buik legde, toen voelde ik weer wat. Dat was wel heel erg bijzonder hoor.

Ik vind het trouwens ook niet zo'n fijn forum. Ik wou al wel eerder reageren, maar dat lukte op een of andere manier niet en had er toen geen geduld voor.

We hebben gisteren ook al wat dingetjes gekocht, een hele gave klok voor op het kamertje, 2 vestjes (maat 50 is echt mini), slofjes, slab, rompertje. Mijn ouders weten het ook al en van hen kregen we gisteren sokjes... Echt super lief allemaal. Ik heb het mijn ouders verteld door 2 knijpertjes, 1 met een roze muisje en 1 met een blauw muisje, aan hun schoteltje te doen, waarop een heerlijke appelflap lag. Mijn vriend en ik hebben samen de test gedaan, vond dat een heel speciaal moment en wou dat graag met zijn tweeen doen!! Met die speen vind ik ook wel een heel leuk idee.

Ik moet inderdaad morgen naar de dokter en waarschijnlijk hoor ik dan ook wanneer ik uitgerekend ben.... Ik laat het jullie zo snel mogelijk weten. Ik hoop ook echt dat het bij jullie zo snel gaat. En oh ja, wij hebben gisteren ook een namenboek gekocht!! Mijn vriend vind het echt super leuk en zit er helemaal vol van!!

Lieve meiden ik wens jullie een fijne zondag en vind het leuk om mijn 'ervaringen' met jullie te delen.

LIefs Kruimel

kruimel 22 gefeliciteerd met jullie wondertje!! Hoop dat je moeder antowrdt krijgt op al je vragen en over +/- 40 weken je zoon/dochter in je armen hebt!!

Zelf ben ik 18 jaar eind maart 19 en zijn wij bewust bezig om zwanger te worden.
Er zullen mensen zijn die dat erg jong vinden maar ik wou zelf nooit lang wachten met kinderen krijgen en zijn ik en mij vriend (25) al 4 jaar bij elkaar. Wonen practisch al 2 jaar samen. Hij kwam uit rotterdam en werkte in rijswijk waar ik woonde bij mijn moeder. Dus hij sliep al 1 jaar bij mij.

Als mensen tegen mij zeggen dat ze het te jong vinden mogen ze dat zzeggen hun mening. Maar doordat ik mijn vader ben verloren op vroege leeftijd en mijn zusje gehadicapt is ben ik al heel lang geen kind meer. En zelfs gisteren nog wou iemand mij niet geloven over mijn leeftijd. Hij zei "dat jullie 6,5 jaar schelen is niet te zien. Ik zou zeggen dat 21 /22 is. jonger kan niet. " nadat ik mijn paspoort heb laten zien geloofde hij het wel.

Maar ik zou zeggen zoals al een keer gezegd is. Als je gevoel goed zit en jullie willen het allebei dan gewoon doen.

gr

kruimel 22 gefeliciteerd met jullie wondertje!! Hoop dat je moeder antowrdt krijgt op al je vragen en over +/- 40 weken je zoon/dochter in je armen hebt!!

Zelf ben ik 18 jaar eind maart 19 en zijn wij bewust bezig om zwanger te worden.
Er zullen mensen zijn die dat erg jong vinden maar ik wou zelf nooit lang wachten met kinderen krijgen en zijn ik en mij vriend (25) al 4 jaar bij elkaar. Wonen practisch al 2 jaar samen. Hij kwam uit rotterdam en werkte in rijswijk waar ik woonde bij mijn moeder. Dus hij sliep al 1 jaar bij mij.

Als mensen tegen mij zeggen dat ze het te jong vinden mogen ze dat zzeggen hun mening. Maar doordat ik mijn vader ben verloren op vroege leeftijd en mijn zusje gehadicapt is ben ik al heel lang geen kind meer. En zelfs gisteren nog wou iemand mij niet geloven over mijn leeftijd. Hij zei "dat jullie 6,5 jaar schelen is niet te zien. Ik zou zeggen dat 21 /22 is. jonger kan niet. " nadat ik mijn paspoort heb laten zien geloofde hij het wel.

Maar ik zou zeggen zoals al een keer gezegd is. Als je gevoel goed zit en jullie willen het allebei dan gewoon doen.

gr

Heej Kruimel,
echt helemaal super voor je zeg!!!
Heel veel succes morgen!!
Lijkt me super om dat bijzondere gevoel in je buik te hebben!!
Ook helemaal super dat je mannetje er ook zo mee bezig is...
Is natuurlijk ook super speciaal om de test samen te doen, ga mn vriend es vragen wat hij het liefste heeft als het zover is!! En dat van die mutsjes is ook wel erg leuk idee!!
Vind het super om te blijven horen hoe het met je gaat!!
Liefs

Hij doet et steeds niet.. Grrr, hoop dat ie et nu doet, wordt er chagerijnig van!!

ha meiden we kunnen ook verhuizen naar www.jereno.nldaar kunnen we ook lekker kletsen maar zonder gezeur dat je berichten 10 keer over moeten ze zijn wel bezig met verbeteren maar t is zo vervelend!!
 laat t maar ff weten

Hallo meiden,

Het lijkt me een goed idee om naar het andere forum te gaan, want ik wordt hier helemaal gek van. Laat me het ff weten als je er 1 hebt aangemaakt, dan weet ik waar ik moet zoeken....

Liefs Kruimel

ps. Ik ben bij de dokter geweest en blijk al 5 weken zwanger te zijn. Ik ben 28 juli volgend jaar uitgerekend!!!

ik  heb me vast  aangemeld bij die site onder de zelfde naam als nu moet nog ff een bevestigingsmail krijgen en dan zal ik wel kijken of ik weer net zo'n forum op kan starten dan is het makkelijker om me te vinden

28 juli wat leuk dan is mijn pappa ook jarig!!!  

Terug
Bovenaan