A
Anoniem
Guest
Hey meiden,
Alles gaat goed met me!! Ben gelukkig niet misselijk, alleen wel last van mijn buik. Een beetje hetzelfde gevoel als je ongesteld moet worden.... Vanochtend lagen we in bed en had ik nergens last van, tot dat mijn vriend zijn hand op mijn buik legde, toen voelde ik weer wat. Dat was wel heel erg bijzonder hoor.
Ik vind het trouwens ook niet zo'n fijn forum. Ik wou al wel eerder reageren, maar dat lukte op een of andere manier niet en had er toen geen geduld voor.
We hebben gisteren ook al wat dingetjes gekocht, een hele gave klok voor op het kamertje, 2 vestjes (maat 50 is echt mini), slofjes, slab, rompertje. Mijn ouders weten het ook al en van hen kregen we gisteren sokjes... Echt super lief allemaal. Ik heb het mijn ouders verteld door 2 knijpertjes, 1 met een roze muisje en 1 met een blauw muisje, aan hun schoteltje te doen, waarop een heerlijke appelflap lag. Mijn vriend en ik hebben samen de test gedaan, vond dat een heel speciaal moment en wou dat graag met zijn tweeen doen!! Met die speen vind ik ook wel een heel leuk idee.
Ik moet inderdaad morgen naar de dokter en waarschijnlijk hoor ik dan ook wanneer ik uitgerekend ben.... Ik laat het jullie zo snel mogelijk weten. Ik hoop ook echt dat het bij jullie zo snel gaat. En oh ja, wij hebben gisteren ook een namenboek gekocht!! Mijn vriend vind het echt super leuk en zit er helemaal vol van!!
Lieve meiden ik wens jullie een fijne zondag en vind het leuk om mijn 'ervaringen' met jullie te delen.
LIefs Kruimel