ik ben 22 en wil graag kinderen

Heej,

ontzettend lang bericht getypt, doet ie et niet!! Nu dus maar wat korter, anders type ik straks weer alles voor niks!!

Maar ik houd wel van bijzondere namen, maar vlinder vind ik persoonlijk niet zo leuk, maar gelukkig dat we niet allemaal dezelfde naam mooi vinden!!

Ik ga hard werk zoeken, heb wel een baan maar das elke dag 180 km en  180 km terug  rijden en dat is me te veel!! doe et nu al een jaar en ben der nu zat van!! Maar gelukkig heeft mn vriend een goede baan.
Dus ik hoop rond die tijd lekker zwanger te zijn, zodat ik na die tijd rustig op zoek kan naar een baan!!

Kruimel, dat jij zoveel geduld hebt om  geen test te doen! Ik had er allang één gehaald, heb er zelfs al een paar op voorraad in de kast liggen!! Echt heel spannend voor je!!

Hebben jullie het ook dat je al op sites naar babykamers enzo zit te kijken?? Nog een beetje vroeg, maar kan er niet wegblijven!! Vind et ook zo leuk allemaal!!

Hoop dat ie et nu doet!

Liefs Linda

merk hier wel dat ik zeeen van geduld heb zeg... hihi dat duurt lang voordat je bericht lukt!!!
het is inderdaad wel erg veel om iedere dag 180 km heen en terug te rijden daar zou ik ook niet zo blij van worden!!
ik kijk ook naar kamertjes en wandelwagens enzo allemaal zo leuk en je mag best een beetje dromen toch!!!

Ja ja het heeft even geduurd maar ik kan een bericht plaatsen!!

Mijn vriend heeft gisteren eindelijk een test kunnen halen. En ik ben inderdaad heel erg geduldig, het komt wanneer het komt!! En mij is verteld hoe meer je er mee bezig bent hoe langer het duurt. Maar eenmaal thuis hadden we een brief van de politie met het verzoek om aangifte te doen van de vernieling van onze autospiegel, wat afgelopen dinsdag avond is gebeurt. Dus wij met de brief naar de buren of zij deze ook hadden gekregen, want ook hun spiegel was vernield. En voor we het wisten was het alweer 22.00 uur. Eigenlijk wouden we naar bed, maar nog ff gauw de test doen. We leggen de test weg en als ik kijk zie ik TWEE streepjes. Ik kan mijn ogen niet geloven!! De streepjes worden steeds donkerder en uiteindelijk  staan er twee streepjes. Ik heb de gebruiksaanwijzing er bij gepakt, want ik geloofde mijn ogen niet, het kan toch niet waar zijn dat ik nu al zwanger ben, de dokter had mij namelijk verteld dat het ongeveer een jaar duurt voordat je zwanger  en ik ben nog maar net 2 maanden met de pil gestopt. Maar bij twee streepjes ben je zwanger. Ik kon het echt niet geloven en ook mijn vriend heeft het nog een keer voor gelezen. Ik ben dus ZWANGER!! Ik hoop echt dat het bij jullie ook zo snel zal gaan....
Ik heb nog niet op internet gekeken naar baby kamers enzo, maar ga dat nu zeker wel doen. Vind het wel reuze spannend hoor. Heb vandaag gelijk een afspraak gemaakt bij de dokter en kan aanstaande maandag ochtend terecht. Ik ben benieuwd wat hij gaat doen en ik hoop dat hij me kan vertellen hoelang ik zwanger ben, want dat weet ik dus niet precies.

Hey meiden ik hoop ondanks dat ik zwanger ben wel met jullie mag blijven op het forum, want wil ook graag weten hoe het met jullie verder zal gaan.

Liefs van een stralende aanstaande moeder!

oh meis wat fijn voor je gefeliciteerd ik had ook al wel een goed gevoel bij en natuurlijk is het gezellig al sje blijft kletsen hier hou me over op de hoogte echt super!!!

heel veel plezier en succes

morgen typ ik eenwat langer berichtje maar ik moet weg

Heej,
gefeliciteerd!!
Echt super voor je zeg!! En zo snel al!! (ben stiekem klein  beetje jaloers!! ;) haha)
Maar hou je ons hier op de hoogte hoe het gaat??!!
Succes!!!
Liefs Linda

Heej dames,
zat er vanmiddag es over na te denken hoe ik et mn ouders zou vertellen als et zover is.. Hebben jullie daar al over nagedacht en al leuke ideeën?
Ook   mn vriend wil ik op een bijzondere manier verrassen, dus niet samen de test doen maar het op een leuke andere manier vertellen..
Iemand leuke ideeën??
Probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar doe et toch als ik alleen thuis ben en me verveel!! Haha..
Liefs Linda

ha meiden

kom er weer slecht door dus me berichten worden steeds korter me geduld raakt een beetje op

vrijdag op kraamvisite geweest echt helemaal verliefd lief mooi kindje

ik zou voor me vriend gaan koken en een bord extra neerzetten als hij dan vraagt waarom dat is zeg ik omdat we voortaan met z;n 3-tjes zijn

en voor me ouders zou ik een speen kopen met de liefste opa en de liefste oma en die dan inpakken als kado

liefs

alinda hoe voel je je???
nog niet misselijk enzo????
en je mannetje kan die het allemaal een beetje bevatten???
nou moet ie toch over die namen na gaan denken he haha
maandag naar de dokter toch laat ff weten hoe dat is gegaan!!!

Terug
Bovenaan