ik ben 22 en wil graag kinderen

Hoi,

Als jullie toe zijn aan kinderen moeten jullie er gewoon voorgaan. Laat iedereen die zeurt dat je te jong bent gewoon zeuren. Als de basis goed is voor een kindje en je gevoel ook is dat genoeg.
Zelf wilde ik ook graag jong kinderen. Ben gestopt met de pil toen ik 21 jaar was. Ik was er gewoon aan toe. Helaas duurde het 18mnd voor ik zwanger werd. (wel spontaan)  Toen was ik dus 22jaar toen ik zwanger was en 22jr toen ik ben bevallen. Het was heerlijk, dat kleine hummeltje en ik heb er nooit spijt van gehad dat ik er jong aan begonnen ben. Nu willen we heel graag een 2de en zit nu in ronde 12. Loop nu wel aan het ziekenhuis, omdat het weer niet wil lukken. Heb namelijk een onregelmatige cyclus.

Liefs Patricia

hoi meiden,

leuk dat jullie allemaal reageren!!!
gezellig!!!
wat balen is dat dat je cyclus niet regelmatig verloopt en ik moet zeggen dat ik er ook echt van sta te kijken hoe lang het nog bij de meeste duurt ben benieuwd ik zie het wel je kan ook niet meer doen he!!

kruimel: ik werk voor mezelf dus ik wil inderdaad gewoon nog blijven werken als het zo ver is maar dan gewoon een dag of 2 kan het toch allemaal zelf inplannen dus dat is ideaal en je tempratuur opmeten kan een goeie zijn om te weten wanneer je op je vruchtbaarst bent!
maar een uur met me benen in de lucht gaan liggen zou ik ook niet doen denk hoor maar ik denk dat je alles gaat proberen als het een lange tijd niet lukt!!!

liefs mij

Hoi hoi,

Wat leuk om te lezen dat er nog veel meer meiden al vroeg zwanger zijn of er mee bezig zijn. En vervelend dat het bij sommige zo lang duurt. Ik hoop niet dat dat bij mij het geval is, maar ja... de natuur doet zijn werk!

Marjootje85: Wel lekker dat je zelf je tijden kunt invullen. Ik werk als groepsleidster op een bso en heb dus wel vaste tijden. Vind het wel moeilijk om te beslissen wat ik wil doen, want ik werk nu alle middagen tot 18.15 uur. Maar ja, zo ver is het nog niet.

Enne..... als ik wat weet laat ik het je weten!!

Liefs mij

Hallo allemaal,
leuk om die verhalen allemaal te lezen! En dat er nog zoveel anderen zijn die jong moeder willen worden! Bij mij weet alleen mijn beste vriendin het en verder willen we het nog lekker voor onszelf houden. Wel moeilijk soms hoor!

Kruimel22, erg spannend zeg!! Ben benieuwd wat je test gaat zeggen!

En Marjootje, et al zo januari, dus wordt ook erg spannend voor jou!! Ik ben net ongesteld geweest, dus nu opletten of ik mn ovulatie merk en dan hard klussen!

Ik kan ook echt niet wachten, hoop heel erg dat ik met kerst goed nieuws heb!! Maja, moet er niet teveel mee bezig zijn, want dan duurt het langer zeggen ze he?!
Heb net weer boek gekocht over zwanger worden en zijn, vind het heerlijk om daarin te lezen, zie et dan al helemaal zitten! Ik ben vanaf april werkloos, maar we zien dan wel weer hoe dat gaat!! Komt vast  wel goed!

Succes allemaal!!  

oke poging 7 word hier helemaal gestoord van dat ik me bericht niet kan plaatsen

ha meiden

linda: dat word inderdaad extra klussen komende tijd zet m op he
wat balen dat je vanaf april geen werk hebt hoop voor je dat je dat een beetje op kunt vangen tegen die tijd of dat je natuurlijk al lekker zwanger bent

kruimel ik hoor van jou!!!!

oh ja vraagje wat vinden jullie van de naam          VLINDER         mijn vriend en ik hebben een beetje een discussie eignelijk vinden we dat een hele leuke naam maar word je kind daar nou echt blij van als het vlinder heet????

tja niet dat we het al nodig hebben maar je kan het er vast over hebben niets zo vervelend als ruzie over de namen straks hihi

persoonlijk vind ik de naam vlinder niet echt wat.
heb het ook nog nooit gehoord als naam zijnde
is in elk geval wel appart,dus als je echt van origineel houdt,is het wel een optie
denk er zelf ook wel eend over,vind alleen jongensnamen zo lastig...
maar dat is iets voor als het echt eens prijs is.

Hallo allemaal,

Het forum werkt niet altijd even goed, daar ben ik inmiddels wel achter....

Marjootje -> Ik vind opzich de naam Vlinder wel heel erg leuk, maar of je je kind daar een plezier mee doet dat weet ik niet. Maar ja, tegenwoordig kan alles! Ik ken zelfs kinderen die naar auto merken vernoemd zijn Ferrari en Lambogini (of zo iets hihi) Ik heb gisteren nog even aan mijn vriend gevraagd of hij al een leuke naam weet, maar nee hoor, hij denkt daar nog niet zo over na. Wel denkt hij er over na hoe het straks allemaal moet, dus gelukkig is hij er ook mee bezig  

Linda -> Wel een risico zeg dat je geen werk hebt. Ik weet niet of ik dat zou willen, maar ja, zolang jullie rond kunnen komen en het kind niks tekort komt is er toch niks aan de hand?! Kun je geen werk vinden dan?

Oh ja, mijn vriend is vandaag weer niet op tijd thuis dus weer geen test. Maar moest vandaag invallen op een andere groep en had met mijn collega (die van niks wist) over kinderen enzo en zei zij dat ze dacht dat ik of bezig was en misschien al wel zwanger ben.... Ze zei dat ze dat aan mij kon zien, want ik straalde helemaal en zag er goed uit, zij ziet altijd zulke dingen. Vind het nu nog spannender om een test te doen, helemaal omdat het dan wel heel teleurstellend is, maar ja, zo niet, dan gaan we er weer voor, want momenteel moet ik er niks van weten, doet allemaal zeer in mijn buik. Werd vannacht zelfs wakker van de pijn in mijn onderbuik.

Nou ik ga de pizza's in de oven doen, want mijn vriend komt zo ook thuis en ik heb wel zin in wat eten....

Liefs Alinda

Terug
Bovenaan