Ik ben 31 en ga voor de derde....wie ook???

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik ben 31 en heb twee zoontjes,  de jongste  van 2 een de oudste van 4.
Super gezellig maar het voelt nog net niet compleet.
We gaan dus vanaf deze maand voor de derde (en ook tevens de laatste!!).....spannend!!

Ik had 26 mei mijn eerste dag van mijn cyclus dus dit weekend moeten we klussen.

Zijn er meer meiden die voor de derde gaan?
Groetjes van AnneRobe

Hoi AnneRobe

Ja hier ben ik ook haha

Ik ben (nou ja ik word volgende week dinsdag 31) en wij gaan ook voor de 3e en dan ook tevens de laatste.

Mijn ei verwacht ik elk moment dus wij zijn ook flink aan de klus.

Liefs Sharine

he Sharine daar ben ik ook weer.....haha

Toevallig we zitten geloof ik echt in het zelfde schuitje he!

x Anne Robe

hoi,
leuk joh,
ik zou ook graag een derde willen maar mijn man heeft zo iets 2 is genoeg,
helaas.We hebben ook maar drie slaapkamers dus dan zouden er 2 bij elkaar moeten,
hoe zit dat bij jullie? Of hebben jullie een groot huis? mijn zoontje is 4 en mijn dochter is 1.liefs a

Hoi.....

Wij gaan ook voor een 3de!
Ben 29 jaar, getrouwd en mama van 2 jongens.
1 is gisteren 4 geworden en 1 wordt in juli 2.
We zijn al een tijdje bezig.
In April helaas miskraam gehad met 10 weken.
De klusperiode is net voorbij.
Moet 14 juni weer ongie worden! (hoop het  niet natuurlijk)

Gr. Natasja

Ha die Ann

Wij hebben 3 slaapkamers waarvan een echt super (veel te)  groot is, dat zijn eigenlijk 2 slaapkamers bijelkaar.
We hebben er bij de bouw van ons huis (nieuwbouw) een grote van laten maken....heerlijk zo heeft de oudste nu een speelkamer en slaapkamer ineen gescheiden door een half wandje.
Niet dat hij al veel boven speelt, mijn huiskamer lijkt soms wel een Speelgoedwinkel in verbouwing!! maar goed...
Boven hebben we een zolder met twee kamers, een voor de was en een voor ons.

Ik ben wel blij dat mijn man wel voor de derde wil gaan!!
Lijkt me heel moeilijk als je zelf graag nog een kindje wil maar je man niet, zou ik denk ik niet goed kunnen los laten. Het is toch een gevoel wat je hebt. Maar wil je man het alleen niet uit praktische redenen dan of wil hij gewoon geen derde kindje meer?

xx Anne Robe

he Natasja

Die van mij is maandag 4 geworden!!!
Gefeliciteerd nog

Ik heb wel met je te doen dat het mis gegaan is met 10 weken...
Weet je hoe het gekomen is...?
Ik duim met je mee voor deze maand!!
x Anne Robe

hoi anne robe
 nou wij wonen op zich ook niet echt klein buiten is het vrij groot maar onze woonkamer is niet groot boven waar mijn dochter slaapt zou je ook 2 van kunnen maken en de slaapkamer van mijn zoontje is ook vrij groot en dan hebben we een slaapkamer van ons zelf nou hoor je wel vaker dat ze dan wel bijelkaar op de kamer gaan met een stapelbed ofzo dat zou ook best kunnen hoor, maar mijn man heeft zo iets we hebben 2 gezonde kinderen jongen en meisje wat wil je nog meer is ook zo maar ben 26 en bij de eerste depressie gahad en bij de 2de niet ging alles prima en weet nu eigelijk hoe leuk het is dat heb ik bij de eerste allemaal gemist(de eerste 4maand dan) daarna heb ik wel kunnen genieten hoor, maar zou zo graag het nog 1keer mee willen maken maar ja als je dan een tweeling krijgt ja oeps dan hebben we er in een keer 4 komt het ook wel goed maar mijn man denkt ook vooruit als ze straks na de hogeschool gaan al die kosten, tegenwoordig doe je niks met 100euro bij supermarkt zelf werk ik 2dagen als bloemist en mijn man heeft een eigenbedrijf schilder afbouw.
We moeten er alle twee achter staan anders word het niet wat maar geef het ook nog niet op ben nog jong wie weet denkt ie er over een jaar anders over liefs a.

Terug
Bovenaan