Hoi meiden daar ben ik weer hoor......
Sharine wat balen voor je, heb je er helemaal geen goede hoop meer op...ik had dat ook hoor bij mijn vorige zwangerschappen. Maar goed meetal voel je aan je lijf wel hoe laat het is.....
Nou ik ben dus drie dagen weg geweest, voelde me in de tijd dat ik weg was echt super zwanger. Wel even goed voor me geweest even drie dagen eruit!! Al kneep ik hem bij elk ding dat ik voelde, en schaamde me ook een beetje dat ik er toch zo mee bezig was. Het is pas mijn eerste ronde....maar goed dat komt denk ik ook omdat ik al twee keer zwanger geweest ben en weet hoe het voelt, t zelfde als nu..
Ik zou eigenlijk vandaag testen maar toen ik woe op 12 uur 'snachts in de auto naar huis zat besloot ik toch donderdagochtend vast een keertje een testje te wagen. Stiekem heb niks aan mijn man verteld. (5 dagen voor mijn NOD) Die test kon va 6 dagen voor mijn NOD stond erop dus ik had eigenlijk alle vertrouwen dat ik wel duidelijkheid zou krijgen........niet dus. Hoe goed ik ook keek, geen streepjes. Wel een dikke vette controle streep maar niet zwanger...??
Ik snapte er niks van want hield mijn lijf me dan ECHT ook voor het lapje netzoals ik hier bij iedereen ook lees. Ik kon het me gewoon niet voorstellen en heb besloten om a.s. zaterdagmorgen weer te testen met die MAT Care sticks (3 dagen voor mijn NOD...)
Maar goed nu is het vrijdag een dag voor DE TESTDAG en ik ben alleen thuis Natuurlijk kon het toch niet laten om de laatste MATCARE test ertegen aan te gooien........
Morgen vieren wij alsnog vaderdag en hoe leuk zou het zijn als ik mijn man morgenvroeg zou verrassen met een positieve test.
En ja hoor een heel dun streepje...ECHT
Mijn vermoedens klopte, ik ben dus echt ZWANGER van mijn 3e kindje. Als het goed is uitgerekend op 3-3, ik schreef al het kon geen toeval zijn......
Ik zat beneden op de bank en zat helemaal te trillen, nu had ik echt het bewijs in handen.....
Hele dukke kus van AnneRobe