Ik ben 31 en ga voor de derde....wie ook???

Hoi Meiden

Nou ik ben helaas niet zwanger kreeg gistermiddag last van bruinverlies dus dan weet ik hoe laat het is. Ben nog wel niet ongi maar weet dat het1 deze dagen gaat doorzetten.

Annerobe hoe staat het er bij jou voor!!!

En natuurlijk bij de rest van de meiden.

Liefs Sharine

Hoi meiden daar ben ik weer hoor......

Sharine wat balen voor je, heb je er helemaal geen goede hoop meer op...ik had dat ook hoor bij mijn vorige zwangerschappen. Maar goed meetal voel je aan je lijf wel hoe laat het is.....

Nou ik ben dus drie dagen weg geweest, voelde me in de tijd dat ik weg was echt super zwanger. Wel even goed voor me geweest even drie dagen eruit!! Al kneep ik hem bij elk ding dat ik voelde, en schaamde me ook een beetje dat ik er toch zo mee bezig was. Het is pas mijn eerste ronde....maar goed dat komt denk ik ook omdat ik al twee keer zwanger geweest ben en weet hoe het voelt, t zelfde als nu..

Ik zou eigenlijk vandaag testen maar toen ik  woe op 12 uur 'snachts in de auto naar huis zat besloot ik toch donderdagochtend vast een keertje een testje te wagen. Stiekem heb niks aan mijn man verteld.  (5 dagen voor mijn NOD) Die test kon va 6 dagen voor mijn NOD stond erop dus ik had eigenlijk alle vertrouwen dat ik wel duidelijkheid zou krijgen........niet dus. Hoe goed ik ook keek, geen streepjes. Wel een dikke vette controle streep maar niet zwanger...??

Ik snapte er niks van want hield mijn lijf me dan ECHT ook voor het lapje netzoals ik hier bij iedereen ook lees. Ik kon het me gewoon niet voorstellen en heb besloten om a.s. zaterdagmorgen weer te testen met die MAT Care sticks (3 dagen voor mijn NOD...)

Maar goed nu is het vrijdag een dag voor DE TESTDAG  en ik    ben alleen thuis  Natuurlijk kon het toch niet laten om de laatste MATCARE test ertegen aan te gooien........
Morgen vieren wij alsnog vaderdag   en hoe leuk zou het zijn als ik mijn man morgenvroeg zou verrassen met een positieve test.

En ja hoor een heel dun streepje...ECHT
Mijn vermoedens klopte, ik ben dus echt  ZWANGER van mijn 3e kindje. Als het goed is uitgerekend op 3-3, ik schreef al het kon geen toeval zijn......

Ik zat beneden op de bank en zat helemaal te trillen, nu had ik echt het bewijs in handen.....

Hele dukke kus van AnneRobe

Annerobe

Geweldig meid gefeliciteerd ja een streep is een streep. Kun je zien hoe verschillend de testen werken he. Nou ik ben wel een beetje jaloers op je hoor! (positief hoor) 1e ronde gelijk al zwanger. Nou verras je mannetje morgenvroeg maar. En lekker genieten he.

Liefs Sharine

Hoi allemaal......

Allereerst annerobe, Gefeliciteerd met je 3de zwangerschap!!!!!!!!!
Super nieuws.
Voel je je goed??
Was je man prettig verrast? Leuk hoor.....

Ik had gisteren en zaterdag zo'n raar gevoel in mijn buik net alsof
ik ongesteld moest worden? Zou het de eisprong al zijn, het is pas dag
9/10? Ik weet het niet, sinds de miskraam reageert mijn lichaam anders
dan anders is was ook heftig sjagrijnig van t weekend. Bah niks leuk.

Maar goed het jachtseizoen is weer geopend we gaan weer aan de klus!!!!

Bij jullie ook alles goed??????

Gr, Natasja  

Natasja heel veel succes met klussen. Je kunt idd nu wel een keer een vroege ei hebben. Ik had namelijk na mijn bbz een keer op dag 25 een ei terwijl ik altijd op dag 14 mijn ei had. Dus waarom zou je een keer geen vroege ei hebben he. Je cyclus kan na een miskraam wel een keer van slag zijn.

Nou ik ben ik hier v/h weekend ongi geworden helaas. Maar goed we gaan weer op naar de volgende ronde

Even een vraagje: Hebben jullieook wel eens als je ongi bent dat je je wat ligt in het hoofd voelt. Ik heb dat namelijk vandaag maar goed ik vloei niet veel dus aan het bloedverlies kan het niet liggen.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan