Ik ben 31 en ga voor de derde....wie ook???

Sharine

Ja hier nog 8 of 9  dagen!!!!! Pfff ik hou het echt niet meer vol hoor....
Maar goed misschien kan ik wel eerder positief testen, ik heb die zwangerschapstesten bij MAT Care besteld, er staat op tot 6 dagen voor je NOD zijn extra gevoelige testen die artsen ook gebruiken........
Ik weet niet of ik dat moet geloven hoor. Ik heb dat destijds bij mijn oudste ook besteld en die gaven negatief en de Cleaurblue een dag later positief.....ach het houdt me bezig zullen we maar zeggen. heb ik wat om naar uit te kijken.

Maar goed, ik voelde me gisteren de hele dag zwanger???
Wist niet wat ik meemaakte want dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen nooit!! Tja wel misselijk in bussen als ik achteruit reed enzo maar dit......

Ik had dat zelfde gevoel wel in de tijd dat ik even in een dip zat en thuis van mijn werk.
Hormonen gingen toen opspelen, misschien is dat nu weer door  alle spanning er omheen dus geen garanties! Wel gezonde spanning hoor!

Volgende week ben ik de halve week (woe-vrij) weg voor mijn werk, jammer kan ik de NOD verhalen niet lezen....heb  nu al zin om me  vrijdag even bij te lezen  
Ben juist zo benieuwd naar iedereen!!

Natasja je hebt vast al getest...had je vandaag een leuk vaderdagcadeau voor je mannetje en je dochters???? Ik hoop het zo voor je!!

De kids zijn nog bij oma, we gaan er zo heen.
Gaan we lekker een dagje met zn allen naar een pretpark hier in de buurt.
Iedereen een hele fijne vaderdag vandaag!!

Kus AnneRobe

Hoi AnneRobe

Wel fijn dat je herkenbare symptomen hebt. Dus wie weet ik ben benieuwd als je de testen in huis hebt wat die dan aangeven.
Ik herken ook wel een aantal symptomen van de vorige mislukte zwangerschap, maar goed ik weet ook dat je lichaam je erg voor de gek kunnen houden. Nou gewoon nog even afwachten.

Natasja en wat is de uitslag wij zijn heeeeel erg benieuwd.

Liefs sharine

Hoi Sharine,
Ja idd we zijn ons hier allemaal heel bewust dat ons lichaam soms een loopje met ons neemt......het komt hier aan de lopende band voor, helaas!!

Daarom ben ik ook zo voorzichtig met te denken dat ik wel zwanger zal zijn met deze symptomen....zeker na mijn dip periode.

Maar goed, als  ik deze maand niet zwanger ben  maakt het me eigenlijk ook helemaal niks uit. Dat is eigenlijk het gekke, ik denk er nl wel voortdurend aan, alles maakt me onzeker.............en daar kan ik gewoon zooooo slecht tegen.
ik wil altijd alles onder controle hebben maar hierbij beslissen ze daarboven, rrrr.
Kregen we maar gewoon allemaal iets sneller die duidelijkheid, zal je zien dat de RD strakt ook nog veel te laat komen....
                                                  --------------------------------------------
Idd natasja ik ben zooooo benieuwd, ik hoop niet dat je in ene dipje zit meid!
Anders zijn we er voor je...

Kus AnneRobe

ja mijn twee oudste vinden het wel leuk en willen dolgraag een broertje haha de jongste zei van als het een meisje werd ik haar terug moest  sturen ze had al een zus
ben nu bijna 19 weken en het gaat tot nu toe prima. ben de eerste 16 weken erg misselijk geweest maar dat is nu gelukkig weg. het enige wat mijn twee oudste dadelijk wel vreemd zulen gaan vinden is dat als zij naar hun vader gaan in het weekend hun broertje of zusje niet mee kan en zo ook als ze drie weken weg gaan in de zomervakantie. daar zie ik wel tegen op.

wat het wordt maakt mij niet zoveel uit als maar gezond is zeg ik altijd al zou een jongen wel heel leuk zijn maar een meisje is zeker ook welkom.

quote: Natasjab78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2008 14:37:39'));

Hoi.....

Wij gaan ook voor een 3de!
Ben 29 jaar, getrouwd en mama van 2 jongens.
1 is gisteren 4 geworden en 1 wordt in juli 2.
We zijn al een tijdje bezig.
In April helaas miskraam gehad met 10 weken.
De klusperiode is net voorbij.
Moet 14 juni weer ongie worden! (hoop het  niet natuurlijk)

Gr. Natasja

hoi natasja, ik las jou verhaal net. Heel toevallig. Wij zijn namelijk ook "bezig" met zwanger worden van een derde kindje. Maar in april ook een miskraam gehad met 11 weken. Nu heb ik steeds onregelmatig bloedverlies en last van ovulatiepijn tenminste dat denk ik, maar dit duurt al een paar dagen is dat niet raar?

hoi, wij zijn ook bezig met een derde kindje, we hebben net als natasja in april een miskraam gehad met11 weken. Nu heb ik last ven onregelmatig bledverlies en pijn bij mij ovulatie, tenminste dat denk ik, maar dat duurt nu al een paar dagen is dit niet vreemd?? groetjes en succes allemaal met klussen..

Hoi Viva

Dank je...ik zit momenteel op t wachtbankje...(eggie) klussen is even voorbij hihi
Joh wat vervelend voor jullie dat je zo laat een miskraam gehad hebt...
Ik zou daar dan echt geen rekening meer mee houden.
Weet je er iets meer over, hoe het kwam en hoe je er achter kwa. Als je het te pijnlijk vind kan ik me dat heel goed voorstellen hoor.
Wel fijn dat jullie nu hebben besloten er weer voor te gaan, alleen dat lijf he dat brengt ons voortdurend in onzekerheid.

Tot snel
Liefs AnneRobe

hoi annerobe, nee inderdaad wij gingen ook van het beste uit en schrokken echt enorm toen we met de eerste echo zagen dat het hartje van het kindje niet meer klopte (11 weken). Nu zijn we weer zo ver dat we weer klussen, maar o zo onzeker. Iemand zei tegen mij of dit misschien een teken was dat wij geen drie kinderen moeten hebben!!?? Nou ja, op dat moment was ik er helemaal stil van en nu denk ik wat een onzin. Maar toch ben ik bang dat er iets is , ook nu weer met dat rare gevoel in mijn buik. En we gaan over 5 weken vliegen naar Mallorca dit blijkt als je net zwanger zou zijn ook een slechte straling te geven. De gyneacoloog zei wel dat dit best een keer mag, maar toch. groetjes viva en jullie succes op het wachtbankje!! groetjes viva

Terug
Bovenaan