Ik ben 31 en ga voor de derde....wie ook???

Heee hoi allemaal.......

Sorry voor t lange wachten.......
Zal jullie niet langer in spanning laten,
ik ben niet zwanger!!!!
Ik moest het zaterdag worden, maar was het vrijdagavond al.
Hoefde dus niet in spanning te zitten.

Het bloedverlies was echt heel weinig en is nu ook al weer over!!???
Snap er niet veel van, maar het kan natuurlijk dat mijn
cyclus door de miskraam en het cureteren(2X) verandert is.
Weet het eigelijk ook niet zo goed.
Zit een beetje in een dip dus hou het kort......

Groetjes natasja

Lieve Natasja,

Ik heb met je te doen echt!!!!!!!
Ik zou willen dat ik je een knuffel kon geven.....
Heel veel sterkte en hoop je zeker over een tijdje weer te spreken.
Heel veel liefs van AnneRobe
xxxx

hoi natasja, wat balen zeg! Ik weet er alles van! Hopelijk volgende keer, maar voor nu even sterkte en kop op!! groeten viva

Natasja balen chips meid dat je toch ongi bent geworden dikke knuffel meid. Snap best dat je er moeite mee hebt. Mijn vorige ongi duurde ook maar 2 dagen terwijl ik normaal 5 dagen ongi ben. Ik weet de oorzaak ook niet waarom zo ineens kort.

Viva welkom meid. Het zou idd wel een schok zijn geweest dat het hartje niet meer klopte bij 11 weken zwangerschap. Hoop dat je maar snel weer zwanger zou mogen raken en dat het dit keer goed mag gaan. Ik heb ook sinds mijn bbz en miskraam veel pijn bij eisprong en zelfs 3 dagen erna. Het schijnt normaal te zijn. De ene maand heb ik er meer last van dan de andere.

Nou hier ga ik maar vanuit dat ik ongi word. Vandaag weer nergens last van ja alleen pijnlijke zijkanten van de borsten. Maar voor de rest is het erg rustig. Al droom ik de laatste 2 dagen wel weer eenorm en dat heb ik ook bij de vorige 2 zwangerschappen gehad. Hoop maar dat dit voor mij positief betekend.

Liefs Sharine

hoi     ris

je schreef dat jij het met de tweede gehad hebt (depressie)
echt vreselijk dat gun je je ergste vijand nog niet en je schreef al dat het ook moeilijk was voor je echtgenoot dat is zo ook mijn man wist zich geen raad met zijn vrouw die in eenkeer zo anders was geworden mijn moeder heeft het ook gehad bij alle twee haar kinderen dus die zag het direct bij bij en heeft de dokter opgebeld en nu waren wij er snel bij met de juiste pillen en zo is het aardig snel weer weggegaan de dokter zei dat hij niet dacht dat ik het weer zou krijgen bij mijn tweede zwangerschap omdat ik nu wist van hoe en wat allemaal maar jij had het met de tweede raar he best eng wil dolgraag een derde maar als ik weet dat ik het na mijn derde zwangerschap weer krijg weet ik hetook nog niet zo net hoor liefs a.

he sharine, prettig om te horen dat jij dus ook nog drie dagen na je eisprong last hebt.  Heel vreemd vooral bij sommige bewegingn zoals fietsen of als ik ga ztten. Heb al gedacht om de verloskundige eens te bellen, want op internet lees je van die akelige dingen.
Hoi ann, kan me voorstellen dat dit zwaar weegt in jullie keuze naar eventuele derde.  Hopelijk komen jullie er samen uit , maar ik denk dat voor iedereen geld dat zo'n derde kindje, daar denk je het allermeest over na en weeg je van alles af. Scces allemaal. xx viva      

he meiden

Hoe is het met jullie hier???
Wanneer hebben jullie allemaal je NOD?

Ik de 23 maar ga wel eerder testen hoor, vrijdag denk ik.
Ik voel me echt heeeeeeeeeeeel erg zwanger dus heb wel een klein vermoeden.
Voel me nl precies t zelfde als bij mijn vorige zwangerschappen.

Ik ben benieuwd naar jullie??
Kus AnneRobe

hoi hoi, hier ben ik nog even, wat leuk annerobe, wie weet is het bij jou nu raak. Ik hoop het voor je. Ik moet 26 juni ong worden,, heb nog steeds een heel licht menstruatie achtig gevoel in mijn buik. Hopelijk is er niets geks aan de hand. Of misschien is het ook wel raak en is het de innesteling die ik voel, of voel je dat niet ?Ik geloof dat ik nog nooit zo bewust met mijn lijf bezig ben geweest. Bij mijn andere zwangerschappen nam ik elk pijntje voor lief, maar dat zal een volgende keer niet opgaan ben ik bang. Stoer dat jij al eerder gaat testen, ik denk altijd dat dat de goden verzoeken is, stom eigenlijk, ik lijk wel bijgelovig

Terug
Bovenaan