ik ben terug, van lang weggeweest, met goed nieuws!!!

A

Anoniem

Guest

Lieve allemaal,

Sommige van jullie kennen mij wel, ik ben heel lang actief geweest op dit forum, eerst met de zwangerschap van onze dochter, toen met het overlijden van onze dochter, daarna met het opnieuw zwanger worden, daarna het opnieuw zwanger zijn en een week later het krijgen van een miskraam, en toen heb ik achter dit forum een dikke punt gezet.

Ik was heel erg verdrietig, geobsedeerd voor een nieuwe zangerschap en noem maar op.... maar nu....

wij kunnen nu gelukkig zeggen:

Met Ninthe* in ons hart, zijn wij vol spanning, maar vooral ook heel erg gelukkig en blij, rond 26 mei verwachten wij er een kindje bij!!!!!

Liefs Randy

Heey goed man...Gefeliciteerd...Hopen dat deze zwangerschap wel helemaal goed gaat...Geniet ervan...

Randy!!!

Ik herinner me jou nog wel!! Wat een super goed nieuws zeg!!! Dit hebben jullie echt verdiend hoor!! Ga lekker genieten en heel veel succes!!

Liefs Suus

Lieve Randy,

Ik heb weleens meegelezen met jou verhalen en wat ben ik blij voor jullie dat jullie nu weer een kindje mogen verwachten! Van harte gefeliciteerd! Probeer, ondanks alles, te genieten van deze zwangerschap!

Liefs Suus

He Randy,

Ook ik heb je verhalen gevolgd! Van harte gefeliciteerd met dit super leuke nieuws!!

Groetjes Patricia

Randy,

Van harte gefeliciteerd!!! Ook ik ken je nog uit die tijd en vond het toen heel naar allemaal en ben dus super blij dat ik dit goede nieuws hier lees!!! Geniet er saampjes lekker van!!!

Liefs Lientje
(27w zw)

hoi randy,

ik herken je naam ook nog hoor
het is je gegund,geniet ervan
super gefeliciteerd

liefs mier (ronde 11)

Lieve Randy,

Onwijs gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Het is jullie echt gegund.

Liefs Mickey

Terug
Bovenaan