ik ben terug, van lang weggeweest, met goed nieuws!!!

Randy,

Ik krijg kippevel als ik je verhaal lees,
Ben echt heel erg blij voor jullie dat het nu weer  beter gaat.

Ik wens jullie al het geluk van de wereld toe!

Nathalie

Hoi Randy,

Ik herken jou zeker ook nog wel.... Maar meid wat een geweldig nieuws!!!! Vind het echt super voor je dat je weer zwanger bent en dat het zoals het nu lijkt prima verloopt.

Van harte gefeliciteerd en geniet ervan (ondanks dat je zo misselijk bent)!

Liefs,
Jazz

p.s. ben zelf in de 10e ronde zwanger geraakt en ben zondag 7 weken.

Hoi Randy,
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wens je een heel goede en voorspoedige zwangerschap toe!
Zag dit berichtje heel toevallig, hoor eigenlijk niet meer op dit forum. Ben in september bevallen van een zoon, Jesse. Kende je nog wel van dit forum.

Blijf lekker genieten en toch een beetje sterkte met  het  misselijk en moe zijn!

Liefs, daantje

Hey randy

Wat gaaf van harte gefeliciteerd!!

Ik heb toen je vorige keer op het porum zat altijd zo met je meegeleefd! Wat ben ik blij voor jullie zeg!!!!!

Ik ben zelf na 4 miskramen nu ook weer zwanger alweer 29 weken dus ik kan af gaan tellen.

Groetjes Daantje

Randy,

Supernieuws!! Van harte gefeliciteerd!
Ook ik heb net als vele andere met je meegeleefd. Fijn dat het geluk jullie weer toelacht, jullie hebben het verdiend.

Hopelijk zijn over een paar weken de ergste kwaaltjes voorbij. Ik wens je dan ook een voorspoedige zwangerschap.

Anoek
(uitgerekend 10 april 2008, 17+2 weken)

Van Harte Gefeliciteerd! Heel fijn voor jullie dat na de zware periode die achter jullie ligt, je nu zwanger bent! Ik wens je een hele fijne en gezonde zwangerschap toe! Geniet ervan!

Groetjes,
Leeuwtje

Terug
Bovenaan