ik ben terug, van lang weggeweest, met goed nieuws!!!

Hey Randy,

Wat een geweldig nieuws! Jullie verdienen het!
Heel veel sterkte en geniet er van.

Liefs Bontrie

Gefeliciteerd meid, je hebt het verdiend, dus geniet er maar lekker van!

Ik ben blij dat het zonnetje voor jullie weer is gaan schijnen.

Liefs,

Twinkel3

Dag Randy,

Af en toe kijk ik nog wel eens op dit forum om te zien of er mensen zijn die ik ken om te zien hoe het met ze gaat.

Jouw naam zocht ik al eens en ik vermoedde al dat je afstand had genomen. Je was daarvoor nl heel erg actief (ik ook...).
En ik ben dan ook heel erg blij om te lezen dat je weer zwanger bent en dat het allemaal goed gaat tot nu toe.
Ik hoop dan ook van harte dat het goed zal blijven gaan en dat je inderdaad in 2008 de zwangerschap tot een goed einde zult brengen.

Ik wens je in ieder geval heel veel succes en vooral ook heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat je er van kunt genieten!

gr mama van MD

PS wij hebben deze keer ook meer geluk, ik ben inmiddels ruim 32 weken zwanger en het gaat erg goed! Het wonder geschied....en nu ook voor jou!!!
dikke knuffel van mij!!

Hallo Randy,

Wat een goed nieuws voor jullie!!!! Probeer maar lekker te genieten van deze zwangerschap, ondanks de vorige ervaringen. Ik ben zelf ook inmiddels 16 weken zwanger na 2 miskramen.

Ik hoop dat alles goed mag gaan bij jullie en weet zeker dat Ninthe* jullie van boven ook heel erg steunt.

Liefs,
Lies

Hoi Randy,

Van harte gefeliciteerd !
Ik heb je verhalen eerder gelezen en met je meegeleefd. Wens je veel succes met je zwangerschap en in mei een mooi, gezond en lief kindje...

groetjes Mel

Jeetje joh, heftig...Maar wat fijn dat je Zwanger bent!!!! GEFELICITEERD!!!!!
Enneh, nu maar hopen dat je binnenkort ook echt kan gaan genieten van je zwangerschap!! Gek he dat 'zo'n klein wurmpje al een gigantische invloed om je lichaam heeft! Succes!!
Liset

Terug
Bovenaan