IK ben zo trots op... (foto's en filmpjes!!!)

O ja,

heb ik helemaal niet aan gedacht (foto van de mannen)
Ik heb hem gewoon erbij gezet, denk dat het wel goed is haha.
Rowin ligt ook in bed dus vandaar ook hier.
Maar...ga weer even wat doen in het huis...  Bleh

Doeiii

Hoi,

Leuk hoor al die leuke fotos en mannen!!! Mijn mannetje ligt hier onder lekker te slapen met mijn meisje, lief he!! (was ze nog  klein)

En hier een foto van mijn moeder, die ook altijd voor me klaar staat.

En ik vind ook dat we trots mogen zijn op ons zelf!!!

En esme, kan ik  kay niet reserveren voor Chelsey voor later, echt een lekker ventje!!

We mogen trouwens allemaal niet klagen, want ze lijken allemaal op hun vader, haha.

Groetjes Elise en Chelsey

hoi hoi

hier ook een foto van me twee mannetjes.
het is geen recente foto hier was hij 8 weken oud .
maar vond het een leuke foto, maar ga in het weekend een foto maken van mijn twee mannetjes .

groetjes jessica

Tja.........zucht...............wat heerlijk om te lezen dat jullie allemaal zo gelukkig zijn. Aan de andere kant maakt het me ook weer zo verdrietig omdat ik er alleen voor sta en geluk niet bepaald mijn deel was het afgelopen jaar. Ik merk nu dat ik er steeds meer moeite mee krijg dat ik alle mooie  momenten van Merijn en Siebe niet echt met iemand kan delen. Ja, mijn ouders en zus zijn er natuurlijk wel altijd voor me, maar dat is toch anders. En zoals iedereen denk ik,  heb ik een grote behoefte aan die arm om me heen ....iemand die trots op me is en van me houdt.

Het is in ieder geval goed om te lezen dat jullie je allemaal zo bewust zijn van het feit dat jullie het zo goed hebben met jullie kindjes en mannen. Ook voor mij breken er weer betere tijden aan, daar ben ik van overtuigd. Ik ben alleen een beetje ongeduldig......

Groetjes Fonske.

Ik ben hartstikke trots op :
TYGO
Pappa
Opa en Oma!!!!
Hier een tweetal foto's van het logeerpartijtje bij opa en oma. Eens kijken of oma op de heeeele vroege ochtend nog een luier kan verschonen (het is ook al zo lang geleden hahahaha), en opa die zenuwachtig als wat een fles geeft voor het oog van de camara haha. Opa en oma: wij zijn trots op jullie!!!

Terug
Bovenaan