ik ben zo verdrietig

hallo meiden,

ik mis het zo het zwanger zijn,dat is zo moeilijk,ik voelde me zo goed en dan krijg je zoiets,ik ben nu zo bang dat het nooit meer gaat lukken,ik zie hier gelukkig wel net als bij wendelien dat dat wel weer is gelukt,maar inderdaad hoe ga je er dan mee om? ik ben nu gewoon zo onzeker (ben ik normaal nooit) maar nu heel erg.kan ik nog wel kinderen krijgen,de dokters zeggen van wel.maar de toekomst zal het uitwijzen.en wil ik het wel weer die pijn als het mis gaat,kan ik dat nog wel hebben.zijn duizend vragen.die door je hoofd schieten,maar de antwoorden blijven uit.ons kleine mannetje kon niet leven hij was nog zo klein en toch al zo groot,dat beeld van dat kleine koppie zo rustig en lief,maalt maar heel de dag door mijn hoofd.waarom??we zullen het nooit weten.we moeten verder net als alle mensen om je heen die je het liefst ontwijken en er nooit uit zich zelf over beginnen,terwijl ik er iedere dag nog vol van ben.ik neem het ze niet kwalijk maar vind het wel moeilijk om mee om te gaan, het is logisch dat hun er niet mee bezig zijn.maar toch!!ik ben zo blij dat ik hier even mijn hart kan luchten
dat geeft me toch het gevoel dat ik niet de enige ben die zoveel verdriet heeft.

groetjes bianca

Lieve Bianca,

Het is zo moeilijk hè, die stilte in je buik !!
Maar het is ook nog zo kort geleden, en mijn ervaring is dat t moeilijk blijft, vooral als je mooie mannetje doodgezwegen wordt.
Dus........praat erover en probeer de draad weer op te pakken , hoe moeilijk het ook is.
Zwangere buiken, kraamvisites, echt allemaal een ramp, maar dat mag je ook zo voelen.
Het is gewoon zo moeilijk, en dat moet slijten.
Die twijfel herken ik ook , maar na ons doodgeboren meisje heb ik nog 3 !!! gezonde kindertjes gekregen !!
Dus het kan, schrijf t maar van je af, en als je wat wilt vragen aarzel niet, voor ons is het nu 5 jaar geleden en ik ben dus een stukje verder in t rouwproces maar moeilijk blijft t !!
Heel veel sterkte !!!!

Liefs, Wendy.

hallo meiden,

Ik ben naar het ziekenhuis geweest voor de laatste controle van 6 weken alweer,
het gaat zo snel allemaal.ze hebben alle onderzoeken nog op een rytje gezet en er is dus definitief niks gevonden bij de baby en bij mij,dus daar moet je het dan mee doen,
ik ben nu niet meer zo emotioneel als een paar weken geleden en kan er gelukkig een beetje mee leven nu (wel vaak een dipje) ik ga volgende week maar weer werken want dat leid een beetje af denk ik.en dan mogen we het weer opnieuw proberen,dus we gaan er maar weer voor.dat schrijf ik nu wel zo makkelijk,maar dat is het niet natuurlijk.als ik zwanger wordt dat is ook nog de vraag?
hoe gaat het met je debbie?
ik ga maar weer eens verder meiden
groetjes bianca

Terug
Bovenaan