Ik Ben Zwanger.!!!!!!!!!!!!!! Nog Meer Meide Die Net Zwanger zijn.?

heee weekee
je ben niet de enigste die bang is ik heb dat ook
ik moet om 10 uur bij de HA wezen
dussss spannend
ik weet er allemaal helemaal niks van
ik vind het moeilijk wat ik wel en niet mag eten
dus hoop dat ze me dat allemaal gaat vertellen
nou ik laat het jullie weten als ik ben geweest
owja weekee hoe oud ben jij.?

nou veel GLITERSSSSSSSSSSSSSSSSSS voor de meide die niet nog niet
zwanger zijn
kusss rielle

heee weekee
volens mij kompt dat vaker voor
dat je veel afscheiding heb
volgens mij heefd iedereen dat...
ga je vandaag ook na de ha
groetjes

Een witte vlok is idd afscheiding..ik wou dat ik dat had....want ik begin een beetje te bloeden  Nog even afwachten of het doorzet....wie duimt er voor mij dat het een loos alarm is??

Angel!! Tuurlijk duim ik voor je!! Proberen positief te blijven meid en anders gewoon de ha bellen hoor!

Rielle, ik ben 25 en jij? Ik ga er inderdaad maar gewoon vanuit dat het afscheiding is. Mara ja goed, je hoort zo vaak enge dingen.

Ik heb de ha gebeld en ik moet over 4 weken een afspraak maken...argh zoveel onzekerheid voor zo'n lange tijd. Vertel je me even hoe het bij jouw huisarts was?

Mijn ha doet alles zelf...tenzij ik er voor kies om naar een vk te gaan. Ik ben daar nog niet helemaal uit.

Morgen ben ik vijf weekjes zwanger. Als er iets mis is gegaan met de innesteling, of cel-deling, tja, dan verlies je het vruchtje, en daar kan een HA nu ook niks mee. Ik wacht gewoon af. Bij onze eerste had ik bruine afschiding, maar dat was op de dag dat ik ongesteld moest worden, nu dus een week later. Het is vooral veel slijm met wat bloedsliertjes....dus zolang het nog niet echt helderrood puur bloed is, blijf ik positief. Zet het wel door, nou, dat is dan jammer, maar mischien wel beter, zo vroeg, want dan is er vast wat mis met het vruchtje

Ik vind het goed dat je zo positief blijft. ik denk dat dat ook moet. Je hebt gelijk, je kutn er niks aan doen...een ha al helemaal niet.

Ik hoop natuurlijk dat het bij jou gewoon wat anders is en dat jouw kindje nog lekker aan het groeien is. Dat we in december allemaal een gezonde beeb in onze armen mogen hebben

Gefeliciteerd en ik heb vanmorgen 2x getest en 2x positief dus ja ik ben ook zwanger. Dit was onze 12e ronde

Terug
Bovenaan