Ik Ben Zwanger.!!!!!!!!!!!!!! Nog Meer Meide Die Net Zwanger zijn.?

Hoi hoi,

hier ook nog een ZWANGERE onder ons!!
Ik heb vorige week donderdag thuis positief getest, maar was een heel licht streepje.
Naar de HA gebeld... Mocht gelijk komen, dan deden hun een testje.
Weer harstikke zenuwachtig, en dat terwijl je eigenlijk weet dat een streep een streep is.
Maar zelfs met Clear- Blue, harstikke ZWANGER!!

Ik zou 3dec. uitgerekend zijn.

Groetjes Debby, mv Dylano 02-05-2007 en zwanger van de 2e 4+4

@Angel: ik was zo bezig met mn eigen verhaal dat ik jou helemaal vergeet!

Tuurlijk duim ik met je mee dat alles goed is meid!!
Maar een beetje bloed kan helemaal geen kwaad... Sterker nog: heel veel vrouwen hebben er last van.
Maar dat je jezelf zorgen maakt, snap ik heel goed!!
Ik maak mezelf ook zorgen, en heb geen last van bloed, dus ken mezelf echt voorstellen dat je hier niet vrolijk van wordt!!

Drm vanuit deze kant een hele dikke knuffel van mij!!

Laat je nog wel ff weten hoe het is afgelopen?

Groetjes Debby.

Hoi Meiden,

Ik heb vorige week woensdag POSITIEF getetst en ben volgens de calculator 2 december uitgerekend!
28 april moet ik naar de VK.

Groetjes een super blije Judith!  

dag super blije judith  van harte gefeliciteerd met het goede nieuws.

Ik ben dus ongesteld geworden.......helaas. Is er nu sprake van een miskraam?? Ik was in feite net 5 weekjes, heel pril dus. Ik heb wel wat buikpijn, maar niet echt erge krampen ofzo....

Jammer, maar er zal wel wat mis zijn gegaan met de cel-deling.....Ik wens jullie heel veel succes en een fijne zangerschap toe

Xxxx pien

Hee Pien, wat rot voor je, echt verdrietig... Ik hoop dat je snel weer zwanger raakt van een gezond vruchtje/kindje!! Ik zou wel even naar de huisarts gaan met je verhaal, misschien kunnen ze ook even je hormoonwaardes checken in je bloed oid. Sterkte!

Oh ja Pien, nog iets: een vriendin van mij heeft ook 7 dagen bloed verloren, 2 dagen redelijk veel. En toch is ze nog steeds zwanger... Ik wil je geen valse hoop geven, maar geen buikkrampen is op zich goed. Ze zeggen dat een miskraam vaak gepaard gaat met buikkrampen.. Ik duim voor je!

Terug
Bovenaan