Ik dacht ongesteld, toch zwanger? Met foto!

Nu snap ik er helemaal niets meer van.eert heb ik bloed verlies. Van 7 tot 12 juli.dat was er een van 7 dagen.en daar na van 20 juli die duurde 9 dagen.de 10 dag was het weg en nu weer van 4 augustus af tot de dag van vandaag weer een bloeding met zwart blauw klonte er in dat is toch raar
 
Nu snap ik er helemaal niets meer van.eert heb ik bloed verlies. Van 7 tot 12 juli.dat was er een van 7 dagen.en daar na van 20 juli die duurde 9 dagen.de 10 dag was het weg en nu weer 7 dagen later van daag weer een klein beetje bloed wel vreemd van af 4 augustus tot de dag vandaag heb ik weer een bloeding met zwart blauw klonte er in raar toch
 
Nu snap ik er helemaal niets meer van.eert heb ik bloed verlies. Van 7 tot 12 juli.dat was er een van 7 dagen.en daar na van 20 juli die duurde 9 dagen.de 10 dag was het weg en nu weer 7 dagen later van daag weer een klein beetje bloed wel vreemd van af 4 augustus tot de dag vandaag heb ik weer een bloeding met zwart blauw klonte er in raar toch
Al eens op zwangerschap getest? Waarom ga je niet langs de huisarts? Hier vind je niet de antwoorden op je vragen.
 
Nu snap ik er helemaal niets meer van.eert heb ik bloed verlies. Van 7 tot 12 juli.dat was er een van 7 dagen.en daar na van 20 juli die duurde 9 dagen.de 10 dag was het weg en nu weer 7 dagen later van daag weer een klein beetje bloed wel vreemd van af 4 augustus tot de dag vandaag heb ik weer een bloeding met zwart blauw klonte er in raar toch
Dat je diverse keren dezelfde vraag stelt, zegt mij dat je je zorgen maakt. Dat is reden genoeg om een huisarts, verloskundige of gynaecoloog om advies te vragen. (Geen idee in hoeverre voor die laatste twee eventueel een doorverwijzing nodig is in jouw situatie.)
 
Terug
Bovenaan