Hoi 31 mei was ik ongesteld en 7 juni is me menstruatie gestopt.en 25 juni hat ik weer ongesteld moeten worden.nu kreeg ik het 7 jullie me ongesteld hijd.dat was rood bloed met wat zwart blouw achtig stukje er in. Wat je normaal ook hebt me een menstruatie.maar me borsten me tepels dan zijn al twee weken gevoelig en pijn als je het aan raakt.en ik heb het ge voel dat ik zwanger ben.heel raar.heeft iemand dit ook mee ge maakt en toch zwanger bleek te zijn??? Ik hoor het graag
Nu van daag heb ik in eens licht roze boed verlies.is dat normaal als je 25 juni weer een bloeding hebt ge hat 5 dagen lang toen en nu licht roze.en nog steeds pijn in me borsten heb en door zichtig afscheiding heb.en zo 37''2 en zo weer 36'8 temperatuur hebt.???
Nu van daag heb ik in eens licht roze boed verlies.is dat normaal als je 25 juni weer een bloeding hebt ge hat 5 dagen lang toen en nu licht roze.en nog steeds pijn in me borsten heb en door zichtig afscheiding heb.en zo 37''2 en zo weer 36'8 temperatuur hebt.???