Ik denk dat ik verkeerd vrij

A

Anoniem

Guest
Ik denk dat ik verkeerd vrij met mijn vriend.
Ik blijf nooit liggen na de daad.
Dit dus niet goed volgens mij.
kan iemand mij vertellen of ik het inderdaad fout doen.
Dat weet ik het volgende keer.

gr yvon

hoi yvon,
volgens mij, voor de meest ideale manier, moet je na je man klaarkomen, je man eerst al extra lang opgewonden zijn voor de beste mix, hihi,, jij met je benen in de lucht een minuut of tien blijven liggen en het in ieder geval om de dag doen, en dan is de kans dat je zwanger raakt zo'n 15% per keer, dus reken maar uit......
Helaas duurt het dus bij de meesten wat langer om zwanger te raken, maar ja, we moeten maar ff geduld blijven houden he?

Hallo,

Verkeerd vrijen bestaat niet en om je benen in de lucht te houden is al helemaal onzin. Heb een dochtertje van 2,5 en nu 9 weken zwanger en ik heb echt niet met mijn benen in de lucht gehangen.Nadat je man is klaargekomen komt dat heus wel diep genoeg, je moet niet meteen naar de wc hollen dat klopt wel. Heb gewoon nog even geduld en anders gooi er eens een ovulatietest tegenaan, gewoon om te kijken wanneer je je ei hebt, dan heb je in iedergeval een richtlijn.
Succes ermee!

Lotje

Ik geloof toch ook echt dat, dat met de benen omhoog liggen de grootste onzin is. En de juiste mix bestaat volgens mij ook niet. Heb ik nog nooit ergens gelezen. Of je moet bedoelen een eisprong.

Ben het dus wel erg met Lotje eens!!

Hihi, het was wel een beetje luchtig bedoeld hoor;-), sorry als ik wat maf overkwam
maar ik ben inderdaad ook  van mijn zoontje gewoon zwanger geraakt zonder met mijn benen in de lucht te hangen, je maakt het zwemmen wel makkelijker als je even blijft liggen, en met de juiste mix bedoelde ik dat als het hoogtepunt wat langer wordt uitgesteld, de spermacellen meer actieve zwemmers bevat(schijnt zo te zijn, ergens gelezen), en de rest is geluk hebben, o ja, het orgasme van de vrouw na die van de man helpt wel een beetje(samentrekkingen) om de zaadjes een extra duwtje te geven. Nou ja, ik denk zelf dat gewoon genieten en vrijen als je zin hebt het beste werkt, succes!

oke dus dat is onzin.
ik ging wel vaak naar de wc omdat ik gelijk moet plassen vervolgens doe ik een maandverbandje om.omdat ik nog wel eens na lek.
ik vroeg het me gewoon af.
als het deze keer niet lukt dan  weet ik dit voor de volgende keer
Ik ben nog nooit van ijn leven klaargekomen.
ik heb een ovulatietest gedaan die was positief toen hebben mijn vriend en ik dus gevreeen dagen er voor ook (om de dag)daarna ook nog om de dag.

gr yvon

Hoi Yvon

Probeer je er niet teveel druk om te maken hoor.
Toen het bij mij wat langer duurde heb ik ook vanalles uitgeprobeerd, speciaal vrijen in misionarishouding,  kussen onder de kont, half uur blijven liggen, en nog meer van dat soort ongijn . Juist de maand dat ik het helemaal zat was en me er niets van heb aangetrokken. (Ben alleen een paar minuutjes blijven liggen na het vrijen, maarja knuffel normaal ook een paar minuutjes na het vrijen, nu alleen liggend)
En wat denk je, juist die maand was het raak en ik ben nu ruim 6 weken zwanger.
En klaarkomen zou meehelpen maar dat is mij ook nog bijna nooit gelukt, dus zo nodig is het ook weer niet.

Succes
Groetjes Natalie

Je kunt niet verkeerd vrijen! Oke, niet meteen naar de wc gaan daar zit vast iets in en verder genieten en geduld hebben...............................

Terug
Bovenaan