Ik denk dat ik verkeerd vrij

Ja, je moet nou eenmaal met je benen in de lucht (liefst dat je partners je bij je enkels vasthoud en een beetje schudden zodat het zaad je lichaam in geschud wordt) om zwanger te worden. Minstens een half uur blijven liggen met je kussen onder je kont en zeker niet plassen, anders word je echt niet zwanger....

en oh ja, Sinterklaas bestaat, net als de kerstman. Er ligt een krokedil onder je bed, dat enge monster zit  in je kast en ook  kabouters bestaan.

He pip!
haal je mij even uit mijn droom! Sinterklaas bestaat niet???

Sorry yvon, maar om hier een serieus antwoord op te geven is wat lastig..........
Je zit pas in de 5de ronde toch? Maak je toch niet zo druk joh, hoe makkelijk ook gezegd maar nog maar een keer herhalen: een gemiddeld stel doet er een jaar over om zwanger te worden!
Maar verkeerd vrijen bestaat absoluut niet................

Groetjes Rimke

go pip? go pip? Wat heb ik gedaan dan

Yvon weet je ook wat voor geluid een gans maakt?

ow, ik heb trouwens ook nog een tip, heb je het wel eens op de trap gedaan.....

Nee even zonder dolle, Yvon, ga eens wat informatie zoeken op internet, als je een vraag heb, google die dan eerst.
Ik heb al een aantal topics gelezen van je en ik hoop dat je een eerlijk mening waardeer, en ik vind je nog al dom over komen.
Ik begrijp dat onzeker ben en alles zo goed mogelijk wil doen, maar lees je goed in, koop een boek, struin internet af, bereid je eigen goed op wat komen (kan) gaan.
Ik hoop dat je wat aan mijn tip heb.

Liefs Phoebe.

P.S. je wordt niet sneller zwanger hoor als je het op de trap doet....

Haha, lach me suf hier !!!! Yvon, je kan idd niet verkeerd vrijen !!! Ik heb nu ook al een aantal topics van je gelezen en je maakt je echt veel te druk. Jij stelt vragen over dingen waar nog nooit iemand aan gedacht heeft ! Klus wanneer je moet klussen, ga niet gelijk naar de wc en wie weet helpt de tip van pip wel, schudden aan die enkels !!!!

Happy

Yvon; ik denk ook echt dat je verkeerd vrijt....ik denk dat je beter hangend standje kan gaan doen. Soort sm zeg maar. Dan ga je aan t plafond met je enkels hangen. je man gaat op een trapje staan en sexen maar. Dan blijft het sperma vast wel in je vagina hangen. Enne vooral niet gaan plassen daarna...

succes ermee!

Pip; joepie, Sinterklaas bestaat echt....was er al bang voor....

Terug
Bovenaan