Ik denk dat ik verkeerd vrij

Haha leuk hoor om die reacties te lezen...

Groetjes Franny

Ooooh wat zijn jullie erg! Maar dank je wel ik heb mijn lachbui weer gehaden dat is heel gezond voor je! (Ps. zat te schudden van het lachen wordt ik nu sneller zwanger?????)

Liefssss Loth

Haha loth, denk van wel......schudden schijnt goed te helpen !!!!!

kus happy

Oha ja, Yvon....je wordt trouwens alleen maar zwanger als je man via de vooringang gaat...van vrijen via de achterkant word je niet zwanger...misschien wist je dat ook niet.

Dan is de kans groot (door al die lachbuien) dat de meeste die dit lezen zwanger zullen zijn deze ronde!!

X Yvonne (andere hoor)

Ik heb echt in tijden niet zo gelachen!!!! jeetje wat zal ik vruchtbaar zijn!!!! En natuurlijk nog even aan vriendlief vragen of ie aan me enkels schud dan kan het niet meer mis gaan denk ik!!!! Maar mag ik even wat vragen??? Als je slikt zeg maar dan kun je toch wel  zwanger worden? Dan loopt het immers naar beneden?! hihi

Liefs Loth

moet je daarna wel even goed springen...............

Welterusten!!!

dames, zo kan tie wel weer he....ze bedoelt het niet slecht denk ik...
vind het nu wel beetje sneu worden joh, ik denk dat ze het nu wel snapt...

Yvon, het komt vast wel goed met je meis, trek het je niet te veel aan!
en wat mij betreft: je mag alles vragen en ik vind geen vraag een domme vraag, maar op internet ( ff googlen) vind je echt heel veel! mischien is dat een tip voor je, zo ben ik ook achter heel veel dingen gekomen. Dit mischien om wat andere reacties hier te voorkomen.

succes meid

liefs sweety

Terug
Bovenaan