Ik denk dat ik verkeerd vrij

oke corine dan was het wel voor jacqy bestemd, sorry voor me reactie dat je dom zou zijn, maar dan nog pak je haar op een reactie in een ander topic, ons eigen topic nogwel en we mogen daar schrijven wat we willen. en zitten niet op jou te wachten ofzo.

tuurlijk is dit een openbaar forum, maar zoals je ziet zijn er gewoon groepjes gevormd, wij klusbabes zijn een groep die al vanaf juni vorig jaar met elkaar kletst. je kan je dus wel voorstellen dat er vele van hen nog niet zwanger zijn en de gene die dat wel zijn, die prijzen zich ook zeer gelukkig blijven lekker hangen in onze hechte groep. dan moet je toch kunnen begrijpen dat het niet leuk is als iemand daar ff komt binnenvallen.

dit topic daarintegen is geopend met een vraag voor iedereen, dat dan net alle klusbabes reageren en miss de meeste elkaar hebben aangestoken met wat vreemde tips, tja dat is een samenloop van omstandigheden van een melige bui geworden en de meeste hebben hun excuus daar voor aangeboden.

wat jij echter net heb gedaan met happy is best hard om zoiets te zeggen op een   ZWANGER WORDEN forum dat een ander eerder zwanger WIl worden. respectloos.

succes. Bambi

prima bambi maar dan kunnen wij nog niet RUIKEN dat jullie zo'n hecht groepje zijn die al vanaf vorig jaar juni bij elkaar zijn...

niet RUIKEN nee tuurlijk niet, maar miss, wel TELLEN klusbabes 16 zitten we al, goh daar zijn we niet binnen 2 weken beland.

vervelend dat jij je er ook weer mee moet bemoeien, heb van de week toen je de klusbabes binnen vloog niet op je geraegeerd, maar je valt ons nu wel aan, lekker he als anderen het ook doen, meeloperij is aanstekelijk.

kan iemand mij dan misschien ook vertellen WAT ik verkeerd heb gezegd???

mee loperij??? ben hier al een week niet geweest,,,, maar doe jij nu niet hetzelfde....
Ach misschien stond babes 16 wel voor  de gemiddelde  leeftijd of voor aantal personen die mee schrijven???

linneke
ik loop met niemand mee hoor ik volg me eigen weg., tja dat had ook gekunnen, maar dat vroeg je niet toen je zonder pardon kwaad kwam binnen vallen bij ons.

jacqy ze bedoelen hier wat jij heb gezecht op ons topic pagina 10 en 11. moet je ff terug lezen, je zou iets verkeerds gezecht hebben.

ga weer naar idols.

xx Bambi

Jezus meiden! Gaat het lekker??? Volgens mij heeft dit al niets meer te maken met het onderwerp wat Yvon heeft aangesneden! Het is nu gewoon een kwestie van elkaar afbranden. Beetje jammer. Mijn voorstel laten we allemaal gewoon weer lekker (bij ons eigen topic) gaan kletsen en laat elkaar in vredesnaam met rest en respecteer elkaar. Er zijn hier dingen over en weer gezegd die heel kwetsend zijn voor de ander maar nu gaat het van kwaad tot erger terwijl we hier allemaal met hetzelfde doel zitten! Zwanger worden!

Loth

Terug
Bovenaan