Ik denk dat ik verkeerd vrij

Hoi Yvon,

Trek het je niet aan hoor, wat de andere hier schrijven. Ze maken je echt belachelijk zo....NIET LEUK!

Enne Pip Stip, weet jij WEL hoe het moet dan??? Jij zit toch ook op het forum "zwanger worden"?

Yvon,
Ben het eens met sweety dit gaat wel ver.
Ik weet het ik heb er ook aan meegedaan maar nu ik het terug lees vind ik het eigenlijk niet kunnen. Sorry.
Iedereen hoort hier op het forum dingen te kunnen vragen zonder uitgelachen te worden. Zou ik in jou plaats ook niet leuk vinden.
Het is inderdaad misschien wel handig om eerst eens dingen te googlen voor je een vraag stelt om dit soort reacties te voorkomen.
Nogmaals sorry ik liet me even meeslepen.

Liefs Loth

lotje, ik was niet van plan om te reageren op dit topic, omdat ik het te belachelijk voor woorden vind , maar nu je aan mijn pip stip komt moet ik jou echt eens even aan je oren trekken!!!!
zeg geen dingen voordat je weet wat er aan de hand is.
wij zijn allemaal bij de klusbabes en hebben elkaar ook erg serieuze vragen gesteld over echt van alles en nog wat, maar deze Yvon, daar word je echt niet goed van!!!!
ze opent het ene na het andere topic, wij bedoelden alleen maar dat ze eens op internet moet gaan googlen voordat ze elke dag hier een nieuw topic opent.
ik heb heel erg het idee dat ze het puur voor de aandacht doet, dus dat wou ik even zeggen. je moet zelf weten wat je hiermee doet.
groetjes kruimels.

ps: pip, I love you , whahaha

yvon, lees alsjeblieft eerst eens even wat info op internet voordat je hier om de haverklap topics opent, ik denk niet dat dat de bedoeling is van hier. denk je ook niet?
in ieder geval veel succes met zwanger worden.
groetjes kruimels

Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat je hier IEDEREEN in zijn waarde moet laten. En dat ik het verhaal achter Pip Stip niet weet maakt niet uit. Iedereen wil hier gewoon graag zwanger worden en maak daarom andere niet belachelijk.

Beste Lotje,
Pip zit inderdaad op het zwanger worden forum en de informatie heeft ze van mij een zwangere klusbabe die wel nog meekletst op het zwanger worden-topic. Als je vindt dat Pip anderen in hun waarde moet laten wil ik je dit ook adviseren, want ik vind het niet netjes dat zij niks zou mogen zeggen, omdat ze niet of nog niet zwanger is. Het zou dan een heel stil forum zijn.
Je bedoelt het waarschijnlijk niet zo, maar zo zie je hoe snel woorden verkeerd geinterpreteerd kunnen worden.
succes met klussen allemaal, ieder op zijn eigen manier en succes met zwanger worden.
 sterretje

haha wat een reacties ik heb me rot gelachen
Yvon je hebt inderdaad al meerdere topics geopend en vaak dezelfde antwoorden gekregen van dat je je te druk maakt , en dat je nog maar net bezig bent, meid er zijn meiden die al heel veel langer bezig zijn dan jouw maar die vragen ook niet van die domme dingen, en ja zo zie ik je vraag, je moet gewoon geduld hebben en nogmaals er staat ongeveer een jaar voor en vrij gewoon rond je vruchtbare dagen , steek die thermometer in je kont elke dag en kijk of je daar je eisprong uit kan halen gebruik ovutesten en probeer er niet teveel mee bezig te zijn,
Als je al deze antwoorden en eerlijke antwoorden niet kan waarderen wat er allemaal is gezegd raad ik je aan om eerst effe na te denken voordat je weer een topic gaat openen

Terug
Bovenaan