Ik denk dat ik verkeerd vrij

Hoi meiden,

HIer alles goed, alleen erg zenuwachtig nu. Moet mn vader morgen om elf uur naar het ziekenhuis brengen en woensdag wordt hij dan geholpen. Bah, zie er echt heeeeeel erg tegenop !!! Kom hier dus af en toe wel langs waaien, weet niet hoe alles gaat lopen. Zullen jullie duimen woensdag ?????

Liefs happy

Hahaha, sinds dit topic krijg ik het liedje maar niet meer uit mijn hoofd. Kende het voordien niet, heb het gevonden op YouTube en vond het de eerste dagen nog wel schattig, nu begin ik een zekere hekel aan dat konijn te krijgen :))

Maar voor de goede vrede laten we het toch maar vrolijk huppelen in de wei MET het  vliegje op de neus, haha!

Fijne week allemaal!
Saskia

Oei, ik zie net dat er nog 5 pagina's achter pagina 10 verstopt zaten. Mijn reactie komt dan wel wat bot over na het berichtje over de zieke vader. Was niet de bedoeling. Sorry, en ik duim woensdag voor je vader!!

Groetjes,
Sas

Dank je wel .....en geeft niks hoor. Haha ben dat konijn al lang zat !!!!!!

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-03-2008 11:32:27'));

Happy, ik ben nu alvast voor jullie aan het duimen hoor! Heel veel sterkte woensdag en ik duim echt voor een goede afloop!

Liefs, Suus

Hey Happy, ik ga ook heel hard mijn best doen met duimen voor jullie! ...en we gaan voor een goede afloop hoor! Héél véél sterkte gewenst!

Liefs Yvonne

Hey Suus, jij ook hier vanavond? Ga je wel sporten vanavond?

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan