quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-03-2008 12:36:27&apos

);
Ja ik ben zo happy met mn ongi! Heeft erg lang geduurd en het leek er ook even op dat die kuur niet aan zou gaan slaan, want mn ongi kwam toch nog later dan de bedoeling was, maar hij is er, dus ik klaag niet hoor! Nu over 2 en over 3 weken bloed laten prikken en 27 maart weer naar de gyn toe....
Happy, mooi van je bloeddruk meid! Ik hoop voor je dat ie met al die spanning van aankomende week niet teveel gaat stijgen en dat jullie weer aan de klus mogen! Meid ik denk aan jullie woensdag! Laat je even weten hoe het allemaal gegaan is met je vader en met je bloeddruk?
Yvonne, niet alle cake opeten, want ik kom morgen ook een stukje halen hoor!
Och jeetje, de hele week neit goed geslapen, wat een druktemaker die baby van jullie, nu al! Ik zal ook wel eens even een hartig woordje met hem spreken als ie er is hoor, want dat kan natuurlijk niet he zo! Zn mama elke nacht wakker houden!!
Hey Suus! Ja ik ben bang dat de cake dan wel al op is hoor haha! Misschien bak ik nog een nieuwe morgenvroeg want het ligt eraan of we nog naar de winkel gaan. Zijn vanmiddag eerst nog naar de kachelzaak geweest, en toen naar de gamma. Hadden en hebben geen zin in boodschappen doen. Ja het is een druktemaker hoor, lijkt op zijn pappie haha.
Liefs Yvonne