Ik denk dat ik verkeerd vrij

ja ik ook! eerst nog even douchen! en dan lekker op bed nog even tv kijken!

Pffffff nog   niks gehoord van bambi, die zit gewoon lekker met haar mannetje te genieten en vergeet haar babes  haha. Tja 18 ( miss zelfs nog wel iets meer ) hoe hou je die uit elkaar ? Geen idee, met een aantal praat ik nu al vanaf het begin en op een gegeven moment kwamen er opeens een heleboel nieuwe meiden bij. Toen had ik ook echt geen overzicht meer maar, nu gaat het allemaal goed. Dat is wel de reden dat we eigenlijk zoiets hadden van we hebben nu echt genoeg babes......dit is ecth al veel om bij te houden pffffff. Kijken of ze er misschien toch al is haha

Kussssssssss

Hallo meiden! hoe gaat het hier?

Oh Happy gelukkig maar dat alles goed is met Bambi en de kleine! Het is wel een spannend moment in de zwangerschap hoor die 20-weken echo! Ja 18 dat is inderdaad erg veel hoor! Haha dat kun je niet bijhouden als je niet elke dag er bent! Hoe is het met je bloeddruk?

Oh en ik ben ook erg blij want Suus is Ongi!! Joepie de laatste keer was in november en nu met medicijnen zou ze eigenijk gisteren moeten worden, maar toch gelukkig nog vanmorgen. Nu kan ze eindelijk verder ermee.

Heb van de week weinig geslapen want de kleine is vooral s avonds en s nachts actief wat me slapeloze uurtjes opleverd. Heb al gezegd dat we na de geboorte toch eens een hartig woordje moeten praten haha. Dus s avonds nogal moe geweest om te komen internetten. Morgen ben ik lekker vrij dus kunnen we lekker even weer bijkomen en een paar kleine boodschapjes halen. Ben nu lekker cake aan het bakken met chocola erin mjammie!

Nou liefs Yvonne

Goeiemorgen yvon,

Jummie je cake klinkt heerlijk !!!!! Gelijk heb je hoor, als die kleine er is ff flink toespreken, helemaal gek geworden haha. Wat fijn voor suus, ik zeg hoera !!!!! Kan ze idd weer verder he .......Mn bloeddruk was prima al twee dagn 130/70, dus das mooi. Nu ff kijken hoe hij blijft met de spanning van de operstie woensdag pfffff. Ik ga opschieten moet werken ......

Fijne dag meiden
Liefs happy

Hallo Happy, ja joh die cake was mjammie en nu al bijna op  haha maar ik ben niet de enige hoor! Ray vond hem ook heel lekker! Oh wat goed zeg van je bloeddruk, ik hoop dat het zo blijft hoor voor je. Wordt je vader geopereerd woensdag? Wat een spanning is dat zeg! Ik hoop dat alles goed komt met hem hoor!

Ja goed van Suus he? Nu eindelijk een doorbraak in die ellendiglange cyclus van haar.

Nou vannacht weer niet superveel geslapen, maar als je vrij bent wil het best. Ben nu een beetje aan het aanlummelen in huis zeg maar. Een wasje hier en een wasje daar. Ben er al bijna door gelukkig, nu nog een beetje opruimen. En vanmiddag sausrollers en kwasten ophalen want mijn mam en tante gaan maandagmorgen een opberghok achter de babykamer sausen. Dan maken we een paar planken aan de muur en kan de babykamer opgeruimd worden, want de meubeltjes komen 13 maart al. De babykamer is verder bijna af. Is al geverft en er ligt al nieuwe vloerbedekking in. Nu alleen nog gordijnen en een mooie hanglamp uitzoeken. Verder heb ik nog geen aankleding gekocht en ook nog geen dekbedovertrek en hoes voor aankleedkussen enzo. Moeten toch  eerst de meubeltjes er zijn, dan vind ik het makkelijker om te kiezen haha.

Nou meiden liefs Yvonne

Ja ik ben zo happy met mn ongi! Heeft erg lang geduurd en het leek er ook even op dat die kuur niet aan zou gaan slaan, want mn ongi kwam toch nog later dan de bedoeling was, maar hij is er, dus ik klaag niet hoor! Nu over 2 en over 3 weken bloed laten prikken en 27 maart weer naar de gyn toe....

Happy, mooi van je bloeddruk meid! Ik hoop voor je dat ie met al die spanning van aankomende week niet teveel gaat stijgen en dat jullie weer aan de klus mogen! Meid ik denk aan jullie woensdag! Laat je even weten hoe het allemaal gegaan is met je vader en met je bloeddruk?

Yvonne, niet alle cake opeten, want ik kom morgen ook een stukje halen hoor!
Och jeetje, de hele week neit goed geslapen, wat een druktemaker die baby van jullie, nu al! Ik zal ook wel eens even een hartig woordje met hem spreken als ie er is hoor, want dat kan natuurlijk niet he zo! Zn mama elke nacht wakker houden!!

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-03-2008 12:36:27'));

Ja ik ben zo happy met mn ongi! Heeft erg lang geduurd en het leek er ook even op dat die kuur niet aan zou gaan slaan, want mn ongi kwam toch nog later dan de bedoeling was, maar hij is er, dus ik klaag niet hoor! Nu over 2 en over 3 weken bloed laten prikken en 27 maart weer naar de gyn toe....

Happy, mooi van je bloeddruk meid! Ik hoop voor je dat ie met al die spanning van aankomende week niet teveel gaat stijgen en dat jullie weer aan de klus mogen! Meid ik denk aan jullie woensdag! Laat je even weten hoe het allemaal gegaan is met je vader en met je bloeddruk?

Yvonne, niet alle cake opeten, want ik kom morgen ook een stukje halen hoor!
Och jeetje, de hele week neit goed geslapen, wat een druktemaker die baby van jullie, nu al! Ik zal ook wel eens even een hartig woordje met hem spreken als ie er is hoor, want dat kan natuurlijk niet he zo! Zn mama elke nacht wakker houden!!

Hey Suus! Ja ik ben bang dat de cake dan wel al op is hoor haha! Misschien bak ik nog een nieuwe morgenvroeg want het ligt eraan of we nog naar de winkel gaan. Zijn vanmiddag eerst nog naar de kachelzaak geweest, en toen naar de gamma. Hadden en hebben geen zin in boodschappen doen. Ja het is een druktemaker hoor, lijkt op zijn pappie haha.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan