Ik ga bevallen en neem mee ... ?

<p>Hoi dames!</p><p>Ik heb verschillende lijstjes uit tijdschriften, websites, YouTube filmpjes en ga zo maar door gelezen en gezien, maar deze zijn zo uiteenlopend! Daarom hoor ik graag van jullie;</p><p>wat mag er NIET ontbreken in de vluchtkoffer?<br /><br /></p><p>Liefs! ?</p>

Fotocamera, telefoon en oplader, wat te drinken / eten / snoepen voor je vriend en jezelf na de bevalling. Ik had ook een stapel tijdschriften bij me, maar die gingen allemaal ongelezen mee terug. Ook mijn douchegel en shampoo heb ik ook niet gebruikt. Elastiekje voor mij haar was ik vergeten en is ook wel makkelijk tijdens de bevalling. Een volgende keer zou ik ook iets meenemen om te koelen, ik had het namelijk bloedheet tijdens de bevalling.

Je geboorteplan en zwangerschapskaart, uitgeprint.
Comfortabele kleding voor jezelf. Inclusief sokken en lekkere grote onderbroeken. Mannenboxers raad ik niet aan. Mocht je ingeknipt worden, dan zitten boxers echt vreselijk. 
Babyoutfit inclusief muts.
Toilettas, oplader telefoon, pantoffels of slippers. Iets van dextro en lipcreme voor tijdens de bevalling. 

Succes met de laatste loodjes. Spannend!! 

Boxers idd. Ik had heel leuk hipsters meegenomen en dacht dat dat wel ok zou zijn.. boy was I wrong haha.

Oh ja een haarelastiekje kon ik echt niet missen! Maar dat ligt eraan hoe veel last je hebt van los haar als je het warm hebt ?
Verder vond ik op t begin een groot nachthemd lekker, maar halverwege alles maar uitgetrokken want t was bloedheet ?
Groot ondergoed niet echt nodig gehad, mocht dat gewoon van het ziekenhuis gebruiken.

Terug
Bovenaan