Ik ga bevallen en neem mee ... ?

Dit heb ik tot nu toe in mn vluchtkoffer gedaan.. 
Babykleertjes, eigen relaxte kleding, setje kleding voor de man, bevalshirt, pyjama, slippers, make-up + reiniging, haarelastiekje, tandenborstel + tandpasta, douchegel, extra lange kabel+ oplader, spelletje, labello, winkelwagenmuntje, boek, warme sokken. Verder qua 'zakelijk'  spul: geboorteplan, zh pasje, digi D codes. Maxi-cosi + trappelzak, fitnessbal en tensapparaat. 
Ik weet nu al dat ik in het ziekenhuis moet bevallen en minstens 24 uur moet blijven. Daarnaast kunnen wij aangifte doen in het ziekenhuis en daarom digiD code daarvoor nodig. 
Mis ik nog iets belangrijks? ?

zeeman heeft grote onderbroeken, Mady, ideaal!
Labello inderdaad, erg droge lippen krijg je van puffen of OK-lucht.

Ik heb er door een inleiding die lang duurde + een keizersnede bijna een week  gelegen dus ik was blij met een goed gevuld koffertje. Wat ik niet heb gebruikt maar wat wel vaak geadviseerd wordt waren dextro en warme sokken. Wat ik wel fijn vond: topjes ipv een bh, drie nachthemden, (1 voor de bevalling en 2 voor de dagen erna) eigen gezichtsverzorging en douchegel etc. Ik had geen verlengsnoer maar had dat best handig gevonden. 

Rennies, of iets anders tegen maagzuur. Ik had echt heel erg last van maagzuur tijdens het persen, helaas was er alleen melk om dit tegen te gaan, en daar werd ik nog misselijker van. 

Terug
Bovenaan