Ik ga bevallen en neem mee ... ?

Zeker sokken! Je voeten worden koud tijdens de bevalling. Ik raad ook labello aan, je krijgt droge lippen door het puffen. Ik beviel niet in mijn eigen woonplaats en moest onverwacht blijven dus dan zijn wat toiletspullen ook wel fijn ? 

Paracetamol en naproxen of diclofenac.. De zusters hebben het druk, soms laten ze je langer wachten dan de verplichte 6 uur. Na een knip werkt dit het beste.. ik had 15 hechtingen en kreeg in het begin alleen paracetamol. Dat is niet genoeg.

Mijn advies is, zeker als je niet hoeft te blijven, neem vooral niet te veel mee. Binnen no time sta je weer buiten en zowel jij als je baby hebben echt heel weinig nodig.  
Babyjasjes zijn echt een ramp om aan te trekken dus ik zou gaan voor een lekkere warme voetenzak in de Maxi-Cosi of een lekker dekentje. 
Ik had idd ook een lekkere grote zeeman onderbroek? 
Zoals eerder beschreven had ik het ook bloedheet tijdens bevallen. 'beval' kleding is niet in gebruik geweest bij mij? 

Ik moest uiteindelijk blijven in het ziekenhuis dus was blij dat ik van alles wat mee had. Beter te veel dan te weinig. En niet te vergeten, een joggingbroek voor je man. Als het even duurt is dat een stuk lekkerder om in te zitten. Hier was zijn broek nat geworden door het douchen, dus hij was blij met nog een broek

Een korte badjas (katoen en niet te dik). Ik werd ingeleid en dit duurde lang. Onder de warme douche was een verademing en het was fijn om dan daarna snel een badjas aan te kunnen trekken.

Terug
Bovenaan