ik ga nu beginnen

Hoi Miepzzz!!!
Viel wel tegen gisteren   zonder alcohol zeker?
Heb gisteren nog genoe
g gehad,hihi.
Het is idd nog te vroeg om te klussen maar oefenen voor het aankomende weekend hebben we wel gedaan,hoor!!!
Gezellig he dat er nog iemand is bijgekomen?
Wat een mazzel heeft die vriendin van jou,zeg!
Dat gebeurt toch echt niet zo snel.
Morgen weer aan het werk en daar heb ik echt geen zin in!!!!!
Ga niet te laat naar bed begin nu al moe te worden.
Kun je je voorstellen als we echt zwanger zijn dan gaan we om 8uur naar bed,hihi.

Een hele goedemiddag allemaal!

Pffff, zit deze week alleen en begint echt aan te trekken nu, klanten zijn terug van vakantie en de adviseurs ook... maar mijn collega secretaresse is net weg... druk, druk, druk dus... maar wel lekker, ik hou wel van een beetje hectiek!

En? Wonderwensje, is de ochtend een beetje meegevallen en heb je vanmiddag al wat meer zin om naar je werk te gaan? Ben je je kater ook al kwijt of heb je gister een nieuwe opgedaan? Zonder alcohol was gister wel zwaar... vooral omdat het champagne was... en dat vind ik zo lekker!! En zo vaak drinken we dat ook niet... Ohh, wat erg, als je dit zo leest lijkt het wel alsof we verslaafd zijn hihi!

Is inderdaad het beste om het om de dag te doen voor de kwaliteit van het zaad, maar de dag voor de eisprong en de dag erop mag je allebei... het zaad hoeft op de dag van de eisprong nl. niet zolang te wachten omdat het eitje er al (bijna) is.

Mijn vriend gaat in november een weekje duiken.. ik heb een vrij regelmatige cyclus dus heb em geadviseerd om niet in mijn vruchtbare periode te gaan... en dat volgt ie op, hihi! Zul je net zien dat ik in 10 jaar tijd nu ineens onregelmatig ongesteld ga worden....

Maar goed, meiden... klus alsof je leven er van afhangt. Ik hoef deze ronde niet voor mezelf te duimen maar doe het voor jullie! Dat gaat ongetwijfeld helpen!!!

Veel liefs en tot vanavond?

hahahaha... heb net een blunder gemaakt, die MOET ik even met jullie delen... mijn baas vroeg net of er al een boek was binnen gekomen wat ik voor em besteld had... zegt ie... of het moet die gele zijn... zeg ik... nee, heb ik al gekeken die geile is het niet...

Hmmm, misschien toch eens wat minder vaak op dit forum komen, al dat gepraat over zaadjes, eitjes en klussen.... haha!

Goede middag!
Zo,de eerste werkdag zit erop!
Heb net een hele berg strijk weggewerkt,ik heb daar toch zo een hekel aan!
Ik heb nooit zin om te werken dus ben altijd blij als de dag erop zit.
Wild eigenlijk gaan sporten na mijn werk maar vond de strijk belangrijker anders doe ik het nooit en blijft het maar opstapelen.
Heb dat het stukje'help mijn zusje wordt vermist'gelezen?
Wat erg zeg als je zoiets moet meemaken door zo een kut jong.
Ga even op de vermist site kijken.
Tot sraks.
Liefs Sam.

Hey!

Mijn eerste werkdag na de vakantie zit er ook weer op.. Viel me wel ff vies tegen! Ik kon het niet geloven toen vanmorgen om kwart over 6 de wekker ging.. Zucht.. Slaap sowieso niet zo best de laatste tijd, maak me best wel zorgen over mn werk enzo als ik zwanger word.. Maarja! Ik voel me wel stukken beter sinds ik met de pil gestopt ben, hebben jullie dat ook? Ik heb er steeds meer zin in hihi..  Komt ook wel goed uit natuurlijk!
Als ik dit van tevoren wist was ik er nooit aan begonnen denk k!

Groetjes!

Hey Miepzzz!

Dat is echt wel een mooie blunder ja! Misschien kun je beter ff niet op 't forum komen haha.. Voor je nog meer rare uitspraken gaat doen  Hihi!

Hoi Mitsj,
Ik voel me niet anders sinds ik ben gestopt met de pil alleen heb ik meer last als ik ongi moet worden.
Zo een eerste dag na een vakantie valt niet mee maar het went nooit om zo vroeg op te staan,tenminste niet bij mij,hihi.
Ik ga lekker naar mijn bedje toe ben hartstikke moe.
Slaap lekker allemaal!

Hallo Allemaal,

Hier ook een eerste berichtje van mij. Ben inmiddels alweer 5 maand gestopt met de pil en we zijn bezig met de 2e ronde. Allemaal heel spannend. Voel me nu wel ongeveer een week heel vreemd ,maarja kan natuurlijk ook tussen je oren zitten.

Ben geneigd een test te doen ,maarja daar is   het nog iets te vroeg voor. Veel succes allemaal en ik zal jullie zeker vaker spreken hier.

Groetjes Tessa

Terug
Bovenaan