ik ga nu beginnen

Oeps, niet goed gelezen, met je schoonmoeder en moeder, wat gezellig zeg?! Heb je ook zo'n goeie band met je schoonmoeder? Ik ook wel maar niet zo goed dat ik met haar en mijn moeder met vakantie zou gaan. De reis die je geboekt hebt is die daarvoor of ga je ook nog met je mannetje?

Tja, hoe ik die bacterie heb opgelopen? Domme pech zei de huisarts, de bacterie kan gewoon in de lucht hangen en ik heb net de pech gehad dat ik em heb opgepakt. Weet ook echt wel dat ik een goede keuze maak om er nu al mee te beginnen, ik sta er 100% achter en we wachten gewoon een maandje met klussen (met ECHT klussen dan). Maar tis inderdaad net wat je zegt, je hebt er zo'n zin in en wil er helemaal voor gaan.

Maar goed, wat nu wel leuk is is dat de volgende maand de spannende datum (is het raak of niet) op 1 of 2 oktober zit en dan is mijn vriend jarig... zou wel een mooi cadeautje zijn!

Ga je nog iets leuks doen op je vrije dag en in het weekend?

Groetjes!

PS. Ik moet wel werken maar ik check deze site heeeeeel regelmatig

Goede morgen!!!
Wilde eigenlijk uitslapen maar mijn vriendin belde gisteren   of ik mee ga sporten.
Dus nu gaan we om 10uur sporten!
Word nu al   moe als ik er aan denk,.
Ik ga de laatste week van oktober ook nog met mijn man en onze beste vrienden naar Egypte.
En dan ga ik dus 4 weken later weer terug,erg he?
Maar ja ik had zoiets van,nu kan het nog lekker dus gewoon doen!
Het komt eigenlijk doordat ik nog een week over had en mijn man niet.
Ik heb  geen zin om in November nog een week thuis te zitten en wij mogen onze uren niet meenemen  naar het volgend jaar,ook mogen wij in December geen vakantie opnemen.
Heb je mijn kunsten bij jou topic nog bekeken?
Nou,ik ga weer eens wat doen.
Check vanmiddag weer!
Laterzzzzzzzzzzzzz

Nou, lekker hoor! Hmmm, Egypte... dat vindt mijn vriend een geweldig duikland, maar ik duik niet en ben er nog nooit geweest. Duiken jullie?

Ik heb je kunsten gezien ja, hahaha! Maakt toch niet uit, ik moet mijn naam er eigenlijk vanaf halen... maja.. laat em gewoon lekker staan. 2 dagen na mijn eisprong mogen we weer... en proberen het dan toch, wie weet is mijn eitje nog niet gesprongen. Die 1% kans proberen we maar mee te pikken.

Hoe was het sporten, wat voor sport doe je?

Hoi hoi,
sorry voor de late reactie maar had het erg druk vandaag.
Ben vanmorgen eerst gaan fitnessen en daarna naar de kapper gegaan om een stuk van mijn haren te knippen,was het helemaal zat.
Had ze lang laten groeien voor de bruiloft maar heb heel dik en zwaar haar dus er moest wat vanaf.
Wel een opluchting,hoor!
Daarne moest ik naar de nagelstyliste om mijn nagels te laten opvullen.
Toen ik thuis kwam was mijn vriendin er al,die kwam eten.
Daarna kwamen nog meer vrienden om de film van de bruiloft te bekijken was erg gezellig en zew zijn netg weg.
Mijn   man kan wel duiken en zal dat ook zeker gaan doen maar ik pas.
Vind het eng en durf gewoon niet.
Morgen zal ik er niet zijn want we gaan om 12 uur naar de dance parade in Rotterdam.
Daar gaan we even helemaal los!!!
Dus zie je zondag wel weer!
liefs Sam.

Hoi hoi!

Wat grappig... ik ga vandaag naar de kapper en mijn nagels laten doen.. hahaha! Tenminste ging net achter internet om even het telefoonnummer van de kapper op te zoeken. Hmmm, ik wil lange haren, maar heb geen dikke haren dus dat valt niet mee en echt mooi is het dan ook niet, langer dan op schouderlengte zit er voor mij niet in.

Klinkt als een gezellig dagje wat je gister gehad hebt! En dan vandaag ook weer zo'n leuk programma. Geniet ervan!

Groetjes!

Goedemorgen!
Gisteren was erg gezellig en gelukkig was het mooi weer.
Heb jij nog iets leuks gedaan?
Gaan zo weer lekker naar het zwembad bij moijn schoonouders,even luieren.
Ben nog erg duf vandaar dat ik zo spraakzaam, ben,hihi.
Volgende week zondag (hopellijk) mijn ei.
Dus weer veel klussen en daarna weer afwachten........
Liefs mij.

Hallo!

Ik lees al even mee op het forum en nu wil ik zelf ook nog ff wat plaatsen.
Mijn vriend is 23 en ik ben 20, en ik ben ook gestopt met de pil. Pas sinds  2 week terug  hoor. Wij zijn al 3.5 jaar samen, hebben samen een huis gekocht waar we ook al wonen, en wonen ook al bijna 2 jaar samen.
Wij hebben er bewust voor gekozen om te proberen jong ouders te worden.
Alleen we maken ons nog wel wat zorgjes over mijn werk.. Voor mijn vriend is het geen probleem natuurlijk, maar ik werk fulltime en dat wil ik sowieso niet meer.
Wil wel lekker 1 of 2 daagjes thuis kunnen poetsen, en niet in het weekend.
Alleen op mijn werk is het niet mogelijk om parttime te gaan werken, dus ik zal dan wel wat anders moeten zoeken. Ik denk alleen dat het lastig gaat worden om van het salaris van alleen mn vriend rond te komen, dus ik zal moeten solliciteren naar een andere baan. Maar moet je bij je sollicitatie al vertellen dat je bezig bent om zwanger te worden? En stel dat je dan al zwanger bent, zouden jullie het dan vertellen? Ik vind het lastig..

Groetjes Mitsj

Hoi Mitsj,

Ik ken jou probleem,.
Ik werk zelf in de kinderopvang en bij ons is het niet mogellijk om 2 dagen te werken.
Wij mogen minimaal 3 dagen werken.
Ik moet dus ook iets anders gaan zoeken.
Als je op zoek naar iets anders gaat moet je zeker NIET zeggen dat je bezig bent om zwanger te worden.
Ten eerste gaat ze dat niets aan en ten 2e als je de baan zou krijgen en je wordt zwanger mogen ze je daar niet op ontslaan of je contract om die reden niet beeindigen.
Ze kunnen dan natuurlijk wel een andere reden geven maar om het zwanger zijn mag dat niet.Ik zou als ik jou was gewoon blijven waar je bent want je weet immers niet hoe lang het gaat duren om zwanger te raken.
Als je zwanger bent moet je ook  gewoon daar blijven.
Als je dan zwangerschapsverlof hebt kun je op je gemak op zoek gaan naar een andere baan en dan heb je toch de garantie dat uitbetaald blijft.
Ik weet niet of ze bij jullie ook oudersschapsverlof hebben?
Ik werk nu 4 dagen en als ik ouderschapsverlof na mijn zwangerschapsverlof zou opnemen betekend dat dat ik nog een half jaar 2 dagen kan blijven werken maar gewoon 4 uitbetaald blijf krijgen.
Ook in deze periode zou je dus op je gemak iets anders kunnen zoeken.
Ik hoop dat je het een beetje snapt!!
Liefs mij.

Terug
Bovenaan