ik ga nu beginnen

Hoi Miepzzz,

GEFELICITEERD!!!!
Ga er van genieten en hoop je hier nog eens te zien!
Er blijven er nu steeds minder over hier!
Vandaag zijn bij mij de rode duivels gekomen,echt balen want het is dagen eerder dan ik dacht.
Had er nu al 2 maanden 31 dagen tussen maar nu dus weer 29!
Wordt er gek van!
Nu moet ik dus weer op naar de volgende ronde!
Ik heb wel heeel erg last van duizeligheid voordat ik ongi moet worden,herkent iemand dit ook?
Ik sta dan gewoon te draaien op mijn benen en het is echt niet fijn.Ga denk ik nog een topic starten om dit in het algemeen te vragen.
Liefs Sam

hallo allemaal,

ben nog steeds niet ongesteld>>> testen nog steeds negatief ben nu 6 dagen overtijd
help wat is dit? ben ik zwanger of is dit de eerste keer dast ik niet ongesteld word zonder zwanger te raken

snap er niks van vooral niet omndat ik in mijn eerste ronde zit

hou jullie op de hoogte groetjes anoeska

Hallo allemaal,

Wonderwensje, natuurlijk check ik dit forum nog, eigenlijk is het hier veel gezelliger maja... probeer wel wat te minderen vooral op het zwangerforum. De eerste weken zijn zo pril en ik ben al bang dat het mis gaat dus probeer zo weinig mogelijk te lezen en zoveel mogelijk te genieten. Heb me wel al aangemeld voor moeders voor moeders.

Pfff, die cyclus wordt je ook niet echt wijzer van he? Hij ligt nu tussen de 29 en de 33 dagen? Ik zou naast de ovulatietesten voor de zekerheid in die periode gewoon om de dag klussen, dan ligt er altijd een zaadcelletje klaar voor je eitje (tenminste dat heb ik gelezen). Ik was altijd al voordat ik ongesteld moest worden misselijk, gevoelige en gespannen borsten dus dat kan gewoon..

Anouska, en? Heb je nog een keertje getest?

Liefs,
Miepzzz

Zo hoi hoi allemaal!
Is alweer een tijdje geleden dat ik heb geschreven.
Hoe is het met jullie?
Wij gaan dit weekend de volgende ronde in,volgends mij ronde 4.
Hey klaverviertje,ben je ongi geworden of ben je misschien zwanger omdat ik je al zolang niet meer heb gezien.
Ben erg benieuwd naar iedereen.
Moet nu weg maar ik hoor  het wek van jullie!!!
Kus Sam.  

Hallo allemaal,

Ik kwam hier weer even spieken.

Wonderwensje heel veel klussucces toegewenst en hoop dat het voor jou ook heel snel zo ver zou zijn.

Miepzzz en scrabje hoe is het bij jullie? Voelen jullie je goed?

Ik ben nu zelf 11 wkn en heb 3 dgn gelden mijn 2e echo gehad. Erg bijzonder en het kindje spartelde druk.

Veel succes allemaal en een fijn weekend toegewenst.

Groetjes Tessa

hallo allemaal,

ja ik ben ongesteld geworden,
aan 1 kant een teleurstelling maar aan de andere kant ook wel weer gelukkig dat er niks aan de hand met me is.
ben wel super heftig ongesteld geweest, en nu maar weer proberen he.

en jullie?????

groetjes anoeska

Hallo allemaal,

Anouschka balen hoor, maar goed om te merken dat er niets met je aan de hand is en het allemaal werkt. Kan het met ontpillen te maken hebben? Toen ik de pil gebruikte (voordat ik een spiraaltje had) was ik ook veel minder ongesteld....

Tessa, ja, hier alles goed, vandaag 5 weken en 6 dagen en helemaal gelukkig maar ook bang dat het mis gaat omdat het nog zo pril is... krijg met 8 weken een echo en hoop dan een kloppend hartje te zien. Heb met 4 weken een spoedecho gehad omdat ik allemaal kleine steekjes aan 1 kant had. Toen was er nog niet echt iets te zien. Gewoon een langwerpig grijs vruchtzakje met een zwarte streep in het midden... Zag er uit zoals het eruit moest zien. Met jou gaat het zo te lezen allemaal prima? Schrijf je actief op het april/mei forum? Ik zit op het juniforum....

Wonderwensje, klus ze... want je periode zit er denk ik weer aan te komen? Ik ga echt voor je duimen!!!!

Liefs,
Miepzzz

Hallo allemaal,
Mijn man en ik zijn ook net begonnen. We waren al wel eerder bezig, maar niet zo gericht als nu. Ik ben in maart al gestopt met de pil,maar vanaf deze maand gaan we er pas echt voor en proberen we het geluk een handje te helpen. Leuk om te lezen op dit forum al jullie verhalen.
Groetjes een beginner

Terug
Bovenaan