ik ga nu beginnen

Hé Miepzzz,

En, heb je al getest? Ben namelijk helemaal niet nieuwschierig hoor, maar wil het graag weten....
Duim voor je...

Groetjes.

hallo iedereen,

ik ben anoeska ben sinds 2,5 week getrouwd en wij zijn ook begonnen.
ben nu 5 dg overtijd maar testen steeds negatief wordt er gek van..

hoe was dat bij jullie want ik lees wel meer dst de ongie gewoon uit kan blijven

groetjes anoeska

Hoi Anoeska.
Ten eerste gefeliciteerd met je huwellijk!
Leuke dag gehad?
Zoals je misschien al hebt gelezen was ik in mei gestopt met de pil en ook ik had de eerste 2 maanden een onregelmatige cycles.
Ik had een week voor mijn huwellijk ongi moeten worden maar dit bleef uit.
Ik hoopte natuurlijk dat ik zwanger zou zijn maar davht er verder niet bij na.
Op mijn huwellijksdag was er nog steeds niets,dus ik voor de zekerheid maaar iets ingebracht want je weet maar nooit!
Heel de dag niets dus ik dacht dat het wel veilig was.
Na het feest kwamen we in de hotelkamer en ja hoor,je raad het al.
Was ik dus ongesteld!
Echt balen op huwellijksnacht,maar ja,helaas.
Ik denk dat alle spanning die avond van me afviel en dat het daardoor op gang kwam.
Dus in het begin moet je lichaam idd ontpillen maar dat komt goed.
Veel s6 met zwanger worden en gezellig dat je met ons meekletst.
Liefs Sam.

haai,

vind het ook gezellig om mee te kletsen alleen wat ik niet begrijp is dat ik al 5 maanden geleden met de pil ben gestopt en heel de tijd op tijd ongie ben geworden (dag 28) en nu na 5 maanden niets maar de testen zijn negatief dat vind ik raar.( dus nu 5 dg overtijd

wat denken jullie ervan

groetjes anoeska

Hé Scrabje...

Ja getest!!! Ik denk, ik doe mijn plasje over 2 tests dan hoef ik niet te wachten (clearbleu en predictor) tot mijn blaas weer vol is (nu gaat dat de laatste 2 dagen heel snel).

En ZWANGER!!! Joehoeoeoeoeoe! Ik kon het niet laten en heb meteen een eigen topic aangemaakt...erg he?

Vrijdag 2 november kunnen we terecht bij de verloskundige.

Liefs,
Miepzzz

misschien een domme vraag maar awat is het verschil tussen clearbleu en predictor?? dit omdat miepzz beide testen heeft gedaan????

Hoi Dagmar,

Het zijn allebei zwangerschapstesten... alleen dan van een ander merk... ik wou gewoon van 2 merken testen om het 'zeker te weten'. Ook al is een positieve test een positieve test... die kan niet liegen...

Overigens Clear Blue gaf eerder aan dat ik zwanger was dan dat er een streep verscheen in het venster dat ik de test goed had uitgevoerd. Ik haalde de test onder me vandaan en er stond al een kruis! Dus volgens mij is Clear Blue gevoeliger.

Liefs,
Miepzzz

aaaah ok... heel erg bedankt!!
ik heb meestal die van kruidvat.. bevalt ook erg goed...

Terug
Bovenaan