ik heb me laten pendelen en...

Hallo,

Ook voor mij is verschillende keren gependeld.
Daar kwam hetvolgende uit;          1x zwanger in aug (deze maand dus!) van een jongen
                                                                                         1x zwanger in aug ( "                  "             "       ) van twee meisjes
                                                                                         1x zwanger in sept van een jongen
                                                                                         1x zwanger in nov. van een jongen.
Nou het kan dus alle kanten op! Maar twee keer deze maand dus wie weet.In ieder geval nu druk aan het klussen.
Mijn man en ik zijn 30 en hebben al een zoontje die in oktober 2 wordt.
En dit wordt ronde 2.

Is wel leuk te lezen op het forum, iedereen zit eigenlijk in hetzelfde schuitje.

Nou meiden ik duim ook voor jullie hoor,

Groetjes,
Jasmijn

Hoi hoi!

Bij mij kwam eruit dat ik nu zwanger ben, echt heel gek! (ik hoop het zo!!)
Mijn NOD is pas volgende week en ik voel natuurlijk vanalles, dus weet nu niet of ik mezelf gek maak of  dat het echt iets is!!

Ik  hou jullie natuurlijk op de hoogte!!

Liefs Nassoe  

Hoi!

Ik heb me een paar weekjes geleden ook laten pendelen.
Ik zou in December zwanger worden...van een tweeling,jongen en meisje.
Ben benieuwd of het uitkomt....nog lang wachten...

Liefs,Swinnie

Hoi Allemaal,

Ik heb ook voor me laten pendelen en mijn uitslag :
november van een jongen,

Ha, ha ook al november, dan wordt het dus aardig druk...
Nouja, we wachten wel af, hoop natuurlijk eerder.
Heb al een dochtertje van bijna 2 jaar en geniet volop...
heb morgen of overmorgen mijn NOD, spannend........
liefs Mootje

Ik heb mij idd een paar weken geleden ook laten pendelen, en ja hoorook ik zou in november zwanger worden van een meisje.

Groeten Saskia

Hoi hoi,

Ook bij mij was de uitslag van de pendel een jongen in november, dus dan wordt het idd. een erg drukke maand, maar het mag van mij wel eerder hoor, nu net weer ongi dus nog even en dan weer vol aan het klussen.

Liefs Rina

Hoi hoi,

Ik heb ook een heel tijdje aan pendelen gedaan, maar ik probeer het niet meer te doen. Het hangt heel erg van je gevoel/stemming af. Meestal had ik het wel bij het rechte eind. Maar als ik in mijn hoofd al een antwoord heeft geeft hij dat antwoord aan terwijl die dus niet goed hoeft te zijn. Je kunt het dus heel erg beïnvloeden. Ik hoop natuurlijk wel dat jullie allemaal snel zwanger worden, ikzelf ook trouwens.

Groetjes Joyce

hoi, ik heb ook anderhalve maand geleden laten pendelen op het viva forum (die doen het nu niet meer geloof ik) en ze zei dat ik in november zwanger zou raken, maar ik ben nu zwanger, en op het moment dat ik liet pendelen dus ook al!!
ik geloof er niet zo in.
maar het kan natuurlijk best eens uitkomen wat ze zeggen, maar dan denk ik meer aan het toeval

liefs sas 6wk 3dg

Terug
Bovenaan