ik heb me laten pendelen en...

heey meiden,

Ik heb me vorige week laten pendelen, en ik ben in okt. aan de buurt van een meid.. Ik weet nie wat ik er van moet denken, ik hoop tuurlijk in sept. maar ja wie weet... Laten we hopen dat we allemaal aan de beurt komen dit jaar!!!!
Zou zoiets waar zijn? Ik heb geen idee!

Liefs!!!

Hallo allemaal,

Ik lees al een tijd mee op het forum en moet nu toch even reageren..
Ik heb met 10 augustus laten pendelen en de pendel vertelde dat ik zwanger was!!
Mijn NOD is (waarschijnlijk) zaterdag dus ik zit nu al de hele tijd te proberen met niet te veel te verheugen.

Heb op het moment ook vage zeurpijn onder in  mijn buik, maar ja dat kan ook duiden op ongesteld.
Ik vind het lastig om me niet te veel te laten leiden door die pendeluitslag, weet ook wel dat het maar een voorspelling is, wil waarschijnlijk te graag en we zitten pas in ronde 2.
Maar ik ben 35, heb er ff over moeten doen voor ik kinderen wilde én de juiste partner had en nu lijkt het wel of ik niet meer kan wachten!!

Afijn, duimen en hopen dat we snel duidelijkheid krijgen

Groetjes,

Simone

Hoi Simone

Dat is toevallig, bij mij kwam er hetzelfde uit!! Ik zou nu ook zwanger zijn (van een meisje) maar mijn NOD is pas maandag.

Ik heb trouwens ook al 6 dagen krampen in mn onderbuik.

Ik ben benieuwd of het bij jou klopt, ik ga voor je hopen!!

Liefs Jessy

Hoi Jessy,

Dan wordt het een spannend weekend voor ons
Ik ben er zo mee bezig dat ik afgelopen nacht droomde dat ik een zwangerschapstest deed en zwanger was...  Zucht... we krijgen het wel voor de kiezen zeg,
eerst proberen zwanger te raken, met alle onderzekerheden als je dan die zekerheid hebt dan maar hopen dat alles goed gaat en blijft...
Maar ach, dat bewijst maar dat wij vrouwen het sterke geslacht zijn
dus kom op meiden, we gaan er voor!!

Succes iedereen

Simone

Nou meiden...hihi november word zeker een drukke maand want ook ik heb me laten pendelen en je raad het nooit.....
NOVEMBER en wel een jongen!
Nou mij benieuwen, gisteren ongi geworden, dus we gaan al richting november....hihi
Liefs van Miena.

Hallo allemaal, kunnen jullie mij vertellen wat pendelen is?

grtjes
Fleur

Terug
Bovenaan