quote: Ninthe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-12-2007 10:54:57&apos😉);
Hoi Meiden,
Het ging wel wat beter met me en ik heb een tijdje de site niet bezocht. Vanmorgen had ik het gevoel om eens te kijken of er nog gereageerd was op mijn verhaal. Ik vind het super fijn dat jullie hier zijn om met me te praten. Met mijn gevoel voor het moeder zijn is weer erg aan het toenemen. Ik ben volgende week jarig en dan word ik 26 en het is 2008, wat zal dat jaar gaan brengen?? Met mijn vriend heb ik het eigenlijk niet meer over dit onderwerp gehad al konden we er met Sinterklaas bijna niet onderuit, omdat we allebei een gedicht hadden gekregen over kinderen en trouwen. Volgens mij vind niet alleen ik het tijd worden. Ik wil er met hem wel over praten, alleen weet ik nog niet goed wanneer het weer een goed moment is. Ik wil hem niet pushen, want straks heeft hij er helemaal geen zin meer in, omdat ik zo loop te zeuren. Ik denk dat verantwoordelijkheid ook bij hem erg meespeelt. We wachten dus gewoon weer af. Al voel ik me nog steeds erg alleen in al mijn gevoelens en zou ik graag weten wat de toekomst gaat doen.
@Haily, Ook mijn vriend en ik vrijen al zonder condoom, maar geen haar op mijn vriend zijn hoofd om hem te vergeten of niet te gebruiken, want hij wil gewoon nog niet. Bij hem is nee echt nee. Het is voor mij wel heel erg duidelijk zo. Ik denk dat jij er helemaal gek van word. Wil hij nou wel of wil hij nou niet. Zo is er geen duidelijkheid. Ik denk dat het heel belangrijk is om te weten wat hij zou doen als je nu zwanger raakt, wat hij daarbij voelt, etc. Ook al is je kinderwens nog zo sterk (en ik kan het weten). Ik denk dat het heel belangrijk is dat hij er ook 100% achter staat. Ik ben heel benieuwd. Hou je me op de hoogte?? Zal ik dat jullie ook doen.
Ik hoop dat ik voor mijn verjaardag een fantastisch kado krijg. Het zijn maar drie woorden: We gaan ervoor.
Liefs mij
Hoi Ninthe,
Ik hoop dat je die woorden te horen krijgt maar t zal wel een grote teleurstelling zijn als je het niet te horen krijgt he. Ik zal er maar niet vanuit gaan. Zal ik je eens wat vertellen? Onze zwangerschap was niet gepland. Wij waren ook nog niet geheel klaar voor die derde, maar wanneer ben je wel klaar? Ook wij zaten met redden we het wel etc...maar hoelang moet je dan wachten? Tis bij ons nu eenmaal zo en we zijn er superblij mee maar het was echt wel ff schrikken dat het werkelijkheid was. Wat jouw vriend betreft lijkt het alsof ie het TE perfect wil hebben en dat gaat nu eenmaal niet. Een baby die kost natuurlijk wat maar heej...hij maakt in zn jonge leven echt niet al het geld op wat ie in een heel leven nodig heeft he. En dingen die kan je niet allemaal tot in het kleinste detail plannen. Sommige dingen zijn overwachts soms het leukst! Maar goed....jouw probleem is hier nog niet mee opgelost he meid. Ik hoop dat je gewoon relaxt er over kan praten met hem dat het allemaal niet zo perfect hoeft te zijn. Het leven is niet perfect en te regelen tot in de puntjes...meid ik ga voor je duimen dat het in orde komt hoor.
Veel liefs van mij
Petra