ik mag me weer toevoegen

A

Anoniem

Guest
hoi meiden..

ik mag me sinds vandaag weer toevoegen bij de zwangere vrouwen.
na 3 miskramen ben ik nu wel voorzichtig blij.

het worden weer spannende weken!
groetjes Carina

Hallo Carina,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoe ver ben je nu?
Een erg spannende periode kan ik me voorstellen. Zo zie je maar weer dat het krijgen van een kindje een wonder is en blijft.
Iedere dag is er weer 1 en zodra je het kindje in je armen mag sluiten ben je de wereld te rijk.

Succes met alles...

Groetjes
Groen 1981
(32 weekjes)

hoi!!

ik heb je al vaker gevolgd en gesproken..
wat super voor je dat het opnieuw gelukt is! ik duim voor je dat het nu eens goed mag gaan!!
we mogen de hoop niet verliezen he?
hier ook meerdere miskramen en nu 5weken en 5 dgn zwanger!!
voel me goed en helemaal niet onzeker..anders dan andere keren..wie weet?

hoe ver ben je?

voorzichtig hoeraaaatje van mij

liefs ester

hoi hoi

bedankt voor de lieve reacties.

ik ben nu ongeveer 4 weken en 4 dagen.

ik vind het zo vreselijk spannend!

dank je estertje..
we kunnen het zeker!!! dit moet goed komen!

ik ben eigenlijk helemaal niet bang om naar de wc te gana. de vorige 2x durfde ik gewoonweg niet te gaan plassen. omdat ik bang was dat het mis zou gaan. ik hoop maar dat dit een goed teken is.

groetjes! en ik spreek je dan vast wel op het februariforum.. of ben je net in januari?

en of we het kunnen potverdorie!

haha

ik voel me ook een stuk zekerder en dat is niet omdat ik me datzelf inprent. dat gebeurd gewoon. ben er ook niet hele dag mee bezig.
s'avonds merk ik nu wel dat ik eerder afknap, binnen paar tellen lig te pitten haha(arme manlief) en een opgezette buik krijg.
verder voel ik me goed. bijna 6 weken nu en ben erg benieuwd of er volgende week maandag een hartje te zien zal zijn..
dat zou geweldig wezen maar ja..afwachten afwachten en afwachten..

als het allemaal kloppend is dan zou het rond 12 feb zijn mijn uitteldata en de jouwe?

heb je al een afspraak gemaakt voor een vroege echo?

toy toy he meis

hoi meiden
ik ben hier nieuw en zag dat jullie na een miskraam weer zwanger zijn.ik heb begin dit jaar ook een miskraam gehad na 11 wkn en ben nu dus weer zwanger.(4 wkn en 6 dgn).vind aan ene kant wel spannender maar probeer er niet teveel aan te denken.zou wel prettig vinden met andere mee te praten over hoe het gaat, vandaar mijn reactie.
iedereen succes.
groetjes mir

Terug
Bovenaan