ik mag me weer toevoegen

Hoi Carina

Heb even gegoogled naar je kinderwagen, mooi zeg!!! Hebben jullie 3 of 4 wielen??
Ik wil me in de herfstvakantie gaan orienteren op baby-spul, heb er nu nog te weinig puf voor....
Ik heb op 12 november de 20-weken echo. M'n vriend kan helaas niet mee ivm zijn werk en hij heeft bijna geen vrije dagen meer over, en die over zijn, die zijn nodig voor de verbouwing!!
Wel jammer, maar nu gaat mn zusje mee (ons mam die kon ook niet, tot haar GROTE spijt!!!).
Willen jullie weten of het een jongetje of meisje is?
Wij niet, vind het persoonlijk geen meerwaarde hebben en het lijkt me juist leuker als het een verrassing is tot de bevalling! Maar dat is natuurlijk ieder zn eigen keuze.
Het lijkt me trouwens ook moeilijk om het dan nog zo lang geheim te houden (voor als het een meisje is, want dan ga je zelf " ze schopt" ofzo zeggen, maar dat moet je dan weer niet doen als er iemand anders bij is.... zou bij mij fout gaan denk ik,haha!)

Moet je nog veel invallen?
Ik moet maandag weer aan de slag... heb weekje rust gehad omdat ik zo ziek was en zo veel moest overegeven. Heb tabletjes gekregen, en die hielpen goed. Nou zei de gyn donderdag dat ik er dan wel mee mocht stoppen.... en vanmorgen wkam alles er weer uit en voelde ik me de hele dag weer beroerd!!!!!! *zucht*
Dus maar weer een pilletje genomen....
Hoop dat het morgen weer gezakt is!

Fijn weekend nog!

Groetjes, Mickje

balen he.. die misselijkheid!
ik ben blij dat ik er nu vanaf ben!
gelukkig had ik het ook niet iedere dag...

wij hebben de 4 wieler genomen! dat leek ons iets stabieler met onze 2 hondjes ernaast.
heb je de kleur ook gezien? we hebben de felgroen met aquablauwe!
ik vind de wagen helemaal geweldig! (gelukkig maar!)

ik heb in totaal maar 2 woensdagen vervangen, dus echt opschieten doet het niet.
ik mis het werk soms wel hoor.. maar aan de andere kant kan ik nu op het gemak nog wat schilderwerk doen en me verdiepen in de babyspulletjes.

deze week wil ik proberen de deuren boven klaar te hebben (schilderwerk), het wiegje gespoten hebben en een lijst met babyspullen maken die we nog nodig hebben.

mijn vriend kan gelukkig wel mee naar de 20weken echo! hij heeft ook niet heel veel dagen meer, maar werkt regelmatig over en kan op deze manier daar wat tijd van gebruiken om dan later te beginnen die dag. (snap je me nog?)
we mogen namelijk al om 8:45, dus kan hij daarna nog gaan werken!
we hebben onze afspraak trouwens staan op 3 oktober (wist niet of ik dat al getypt had..)

groetjes!
en succes emt werken de komende week!

hoi

hoe gaat het met de misselijkheid nu micky? al beetje minder aan het worden?
ik heb heeeel af en toe nog ff dat gevoel en heb denk nu een week lang niks er meer uit gegooid.ben nu 18 weken dus ga ervan uit dat dan toch echt over moet zijn.

ff reactie op of we willen weten wat het word; nee wij willen ook als verassing houden maar moet zeggen dat dat wel moeilijk is want iedreen vraagt erom.heb zelf al iemand die het zegt te kunnen zien op me filmpje.is wel vervelend want beb nu beetje bang dat iemand straks ziet en ons verteld.je moet dus echt duidelijk aangeven het NIET te willen weten.

we gaan dit weekend lekker naar een hotel op kosten van de baas en krijg er een beauty behandeling en al bij.wow heb er helemaal zin in ff lekker niksen en samen genieten.

maandag 6 oktober de 20 weken echo.ook leuk om naar uit te kijken hoor.

nou werkse en tot later

ow lekker zeg! even samen weg!
wij gaan in de herfstvakantie een midweek met de caravan op stap.
lekker nog even weg uit de sleur van thuis...

ik ben op zoek gegaan naar behang voor de babykamer... niet de hele kamer wordt behngen hoor, en het ziet er nu zelfs naar uit dat het 2 kleuren schilderwerk wordt met alleen een behangrand ertussen.
wat vinden jullie van het thema pluk van de petteflet???
daar heb ik een hele leuke behangrand van gezien!

ik heb alweer anderhalve week niet overgegeven!
joepie!
ik denk ook dat het nu wel voorbij is...

hoi
nou we hebben echt lekker van genoten hoor weekend er tussen uit.volgend weekend weer alleen dan naar de camping, laatste keer dit jaar.zal wel koud zijn dus neem me elektrische dekentje wel mee!
we gaan dit weekend het kamertje helemaal leeg halen en heb in de herfst vakantie weekje vrij dus ga dan lekker schilderen.we maken 1 muur bruin en de rest blijft wit.zit niet echt aan een thema te denken maar meer gewoon kleurtjes met accesoires.lijkt me wel leuk pet   van de pette flat zou alleen niet weten hoe je dat leuk brengt.
maandag de 20 weken echo.weer neiuwe beelden leuk hoor, voel het nu elke dag trappelen dus ben totaal niet bang,heerlijk gevoel!!
nou laat weten hoe het ging.
groetjes

Terug
Bovenaan