ik mag me weer toevoegen

hello ladies

nou nou nou......heb het zojuist onder de douche maar even hardop tegen manlief gezegd...
ik groei alweer zo snel..owowow   als het er 2 zijn vreet ik dit keer echt mijn schoen op!

maandag a.s is het voor ons zover..verlang ernaar. gewoon weten hoe het zit.
een kloppend hartje is geweldig maar geeft nog geen zekerheid..dus ga daarna wel meedere echo's doen voor mijn geruststelling..

ik heb 2 miskramen gehad.
vorig jaar april zwanger in ronde 3 en liep hartstikke goed. wel was ik enorm onzeker en zei voortdurend iets in de trand van" hopen dat het goed is" "afwachten of het goed is"etc etc..
ik groeide al flink en met 6 weken vertelden we het al.
met 11 weken de 1e echo en daar bleek ik zwanger te zijn van een tweeling maar beiden waren met 8 weken gestopt met ontwikkelen. rond die tijd was mijn onzekerheid ook toegenomen..(achteraf wist manlief dit te melden)
heb een curretage gehad aangezien erop wachten een risico kon hebben ivm tweelingzwangerschap. vond maar nix en de pijn en bloed waren even heel confronterend. herstelde wel heel snel en gaf het een plekje

in sep opnieuw zwanger maar na een week was het streepje van de test nog vaag.weer onzeker en rusteloos en bijna bij 6 weken liet mijn lichaam het los(verlate menstruatie)

daarna wat gedoe met hormonen en cyclus en na een rare bloeding afgelopen januari (15dg cyclus??) zat ik steeds meer beter in mijn vel.

afgelopen juni voelde alles goed en alles klopte en bingo!

nu erg moe en lusteloos en wat ik al zei..ik groei weer....pfffff het zal toch...

ben erg benieuwd om jullie te volgen ik laat zekers te weten horen hoe en wat..
ook als het niet oke zal blijken te zijn...

dikke kus een klein dikpensje

maar daar ga ik dit keer niet van uit..

hoi ester

ik groei ook al hoor... ik merk al dat ik sommige spijkerbroeken (die al wat strak zaten) echt niet meer aan kunnen.
we zien wel waar het schip strandt.

ik had dat de eerste keer ook, maar dat was er echt maar 1. dus het hoeft niks te zeggen.,

ben wel op het gezonde snacken overgestapt 's avonds... heb nu een bordje druiven naast me staan! hahaha

groetjes

hoi carina,

jeetje wat een verhaal zeg, echt erg allemaal.hoop dat nu echt goed zit als je je goed voelt.wel toevallig dat we zo dicht bij elkaar zitten en ook nog met de echo.ik ben voor me gevoel nog niet echt aan het groeien en voel me ook niet super zwanger nog,misschien is het ook wel angst??

en ester jij mag maandag al toch,spannend hoor ik zal voor je duimen.

ik ga weekend ff lekker ertussen uit dus zie maandag wel hoe alles met jullie verlopen is.
vind echt super zo te kletsen voelt goed!!

fijn weekend he!
groetjes

hoi mirrie...

gezellig he zo kletsen met meiden die met hetzelfde bezig zijn.
het is helemaal niet erg als je nog niet groeit hoor!
bij komt het door mijn darmen en mijn toch al niet strakke lichaam hahaha

ik zal de komende weken wel weer last van mijn stoelgang gaan krijgen. bah!

sinds de eerste miskraam is het veel gevoeliger daar beneden. nu ik lekker op de bank lig met de laptop op schoot, voel ik ook een berg daar. niet echt pijnlijk, maar meer ongemakkelijk. mijn baarmoeder zal wel weer aan het groeien zijn...

prettig weekend!

jeee... zit op m'n werk beetje overuren te draaien (zeer ontspannen overigens hehe) en merk dat ik vandaag toch last begin te krijgen van spanningen...
morgenochtend de 1e echo en naast dat ik benieuwd ben wat te zien,ook wat gespannen voor als men zegt: tja, ziet er niet goed uit...bla bla bla
probeer me er iets bij voor te stellen maar lukt niet goed....
heb werkelijk geen idee wat mijn reactie zal zijn in dat geval..pff stom he?
de vorige keren was ik er zo op gefocusd en aan fantaseren ondanks de onrust en kwam de boodschap flink binnen natuurlijk.
nu is alles anders...

moest ik ff kwijt zijn de zenuwen..tja, zou niet goed zijn als het niet zo was he?
morgen om 9:00 weten we meer..duimen ladies!
jullie horen!!

xxx een beetje onzekere truus

hoi onzekere truus!

het is toch niet vreemd dat je zenuwachtig bent! ik weet zeker dat ik dat voor de eerste echo ook heb hoor!
voor je het weet is het morgenochtend en zie je een bonkend hartje!

en dan vieren we hier gewoon een privefeestje!!!

hier gaat nog steeds alles goed.
heb weer even een banner gemaakt..,..

groetjes Carina

hoi meiden,

Hier nog even een opbeurend berichtje,
Ik heb 2x een mk gehad, 1e in augustus, ben toen met 11 weken gecurreteerd en toen in januari met 6 weken spontaan een mk, daarna meteen weer zwanger en dat ben ik nu nog steeds, ben nu 24 weken. Het is voor mij heel spannend geweest en ging het pas geloven na 16 weken. Ik heb 4 echo's gehad, met 5w4d toen zagen we een kloppend stipje, toen met 7 weken ivm hele erge buikpijn, toen met 12 weken en met 20 weken.
Het gaat nu allemaal goed, dus het kan zeker na meerdere miskramen.
Ik hoop echt dat het voor jullie ook goed mag gaan!!
Succes met jullie eerste echo's, ik zal voor jullie duimen!!

liefs natascha

Terug
Bovenaan