ik mag me weer toevoegen

@ mirrie

gezellig dat je mee komt kletsen! ik ben vandaag 5 weken. dus we zitten wel heeeeel dicht bij elkaar!

@ ester (of was het nou met h?)
ik ben ongeveer de 18de uitgerekend denk ik. maar zeker weten doe ik het pas als ik bij de gyn ben geweest....
ik wilde vanmiddag bellen, maar je kon na 4en geen afspraak meer maken.
dus moet het morgenmiddag even doen.

ik hoop de 27ste te kunnen.. dan ben ik 6 weken en 3 dagen. de 28ste hebben we namelijk een feestje en dan wil ik met een echo kunnen zwaaien.
maar als het niet kan, dan leg ik me daar wel bij neer hoor...

hoi dames!

mirrie tuurlijk mag je meekletsen! wat fijn voor je dat het opnieuw gelukt is. wij snappen heel goed hoe je je voelt.
het blijft spannend voorlopig voor ons 3 en al die anderen wie nu in hetzelfde schuitje zitten..

duim voor je!

jaja carina het is zonder h..hahaha

ik heb dus maandag de echo en we kijken er naar uit...god ik hoop zo een hartje te zien!
zwaai daarna met een echo alleen naar onze ouders en wachten dan af tot we handjes en voetjes hebben voor het verder komt...

heb nog steeds moeite te geloven dat het nu misschien wel goed gaat..het voelt zo goed...

we horen van elkaar!!

dus dan heb jij ook nog voor de 7 weken een echo toch?
ik hoop dat ik dat ook voor elkaar krijg.

door de 3 miskramen en alle onderzoeken is iedereen op de hoogte van onze wens.
ik heb veel steun van de mensen om me heen gehad toen het mis ging. ik wilde het dus zelf al snel aan een aantal goede vrienden vertellen.

mijn schoonfamilie krijgt het als het goed is de 28ste te horen. als we ons zolang in kunnen houden.

dat goede gevoel is volgens mij erg belangrijk! ik heb dat nu ook zoveel meer dan de afgelopen 2x. duimen duimen duimen!

en we kletsen elkaar die lange weken wel door! hahaha

ga nog ff mijn blog bijwekrne op hyves en dan lekker voor de buis met een stapelnakijkwerk. het leven van een juf gaat niet over rozen!  

fijne avond

hey
leuk dat jullie gelijk reageren,ben niet zo'n forum loper normaal maar lijkt me nu wel fijn mee te praten en de spanning te kunnen delen.ga morgen de vk bellen en een afspraak maken, ze hadden beloofd nu met 8 wkn al 1 te doen dus ben benieuwd, wel spannend want ga die week erna 3 weken op vakantie.
laat jullie meer weten als ik heb gebeld.

tot gauw

hoi mirrie

leuk joh dat je lekker meekletst. voor je het weet ben je net zo verslaafd als ik! hahaha

fijn he dat je eerder een echo mag. is toch een geruststellende gedachte vind ik.
ik hoop 27 juni een afspraak te kunnen maken. dan ben ik 6 weken en 3 dagen.
maar kan goed dat de gyn een weekje later wil, dit omdat er dan meer kans is op een kloppend hartje.
morgen weet ik meer....

was vanavond een beetje down. lijkt wel of ik zit te wachten op een miskraam, alsof dat bij me hoort. ik kan er nog niet bij dat er bij mij een kindje misschien toch
wel 40 weken wil blijven zitten. stom he! lijkt wel alsof ik gewend ben geraakt aan het krijgen van een miskraam....
brrrrr

Hallo lieve meiden

Ik wil jullie een hart onder de riem steken. Ik heb een gezonde dochter gekregen en daarna ging het  4 keer fout bij mij en daarna heb ik een gezonde zoon gekregen en ik kan jullie zeggen dat mijn gevoel bij mijn zoon goed was en dat bleek ook. Ik heb elke week en echo gehad en met 6 weken en 3 dagen zagen ze het hartje kloppen.

Veel sterkte en succes en op naar een kloppend hartje want ook al gaat het vaak fout je ziet aan mij dat het ook na veel keren miskramen te hebben gehad goed kan gaan! Dus ik hoop dat jullie gewoon goede hoop houden want eens gaat het echt goed!

Liefs
Lies

nou meiden heb de verloskundige vanmorgen gebeld en die heeft een afspraak voor me gemaakt op 3 juli bij de gynocoloog.spannend hoor.ze zei wel als je het volhoud tot die tijd, houden we op die datum anders misschien eerder als er iets mis zou gaan, maar gaan er maar van uit dat goed gaat.vind wel eng hoor want de vorige keer kwamen we juist pas met de echo erachter dat het niet goed zat...hoe is het bij jullie gegaan?
zag dat jij  corina al 3 een miskraam hebt gehad en ester hoeveel jij? ik hoop dat ik daar niet over mee kan praten en dat nu goed gaat,maar we zullen zien.
spreek jullie gauw

hoi mirrie...

dan heb je nog eerder een echo dan ik.
ik kan 4 juli terecht...

ik moet zeggen dat ik ook eerder kon hoor... komende dinsdag al, maar dan ben ik krap 6 weken. de kans dat ze dan al een hartje zien is zo klein!
ik heb zelf aangegeven het rond de 7 weken te willen en omdat het de laatste schoolweek dan is, was dit het enige moment dat echt goed uitkwam. ik ben dan 7 weken en 3 dagen.

tja 3 miskramen... zal even in het kort vertellen hoe en wat.

vorig jaar rond deze tijd de eerste positieve zwangerschapstest. ik zou februari 2008 bevallen. met 9 weken een echo met kloppend hartje. een buik dit als een gek groeide (was ehct niet normaal!). met 14 weken een 2de echo. bleek ons gupje met 10 weken gestopt te zijn met groeien. met 15 weken is het toch nog vanzelf afgekomen.

januari dit jaar weer zwanger, anderhalve week later ging het mis. daarna gelijk weer zwanger, maar een week later weer mis.
nu zit ik rond het punt dat het de vorige keren mis ging. en ik voel me vreselijk zwanger.

op dus naar de 10 weken, want dat is voor mij een moeilijk punt geworden. als ik na die periode een kloppend hartje zie, dan heb ik er alle vertrouwens in dat het goed komt!

groetjes Carina

Terug
Bovenaan