ik mag me weer toevoegen

Hoi Carina

van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag!!!!!!
Ik mag me in februari aan dat groepje toevoegen, hihi. Aan de ene kant voel ik me ineens best "oud" maar aan de andere kant ook weer niet.
Je zal wel een vermoeiend weekend hebben gehad, maar ook vast erg leuk!
Ik moet er nu even niet aan denken aan al die drukte, heb gisteren en vandaag moeten overgeven en vooral vanmiddag was ik daar flink beroerd van. Gelukkig gaat het nu alweer wat beter.

Weet jij trouwens hoe het nu met Tetsia is??? Is ze al een beetje opgekrabbeld (kan me voorstellen dat dit echt zwaar is geweest...)?
Ik hoop het maar, en dat ze ook snel eens het geluk aan haar kant heeft staan!

Wanneer ben jij eigenlijk uitgeteld?
Ik op 28 maart.

Groetjes, Mickje

hoi hoi

pfff even bijkomen hoor van een druk weekend.. dus het wordt maar een kort berichtje!
het was een heel leuk maar superdruk weekend. gelukkig had ik vriendinnen die veel wilden helpen. dat scheelt een berg!
maar toch ben ik wel een beetje blij dat het nu weer achter de rug is. morgen beetje opruimen en lekker uitslapen!!!

ik heb eigenlijk niks meer van tetsia gehoord. heb ook geen mailadres ofzo...
ik hoop dat ze het een plekje kan geven, maar het blijft na die miskramen natuurlijk extra moeilijk.

ik ben 20 februari uitgerekend.

zal morgen wat uitgebreider vertellen, maar wil zo leker met boek op bed gaan liggen..
het voelt druk in mijn buik!

liefs Carina

hoi meiden ik ben er nog hoor en alles gaat nog steeds ook goed heb alleen ff geen zin en tijd gehad voor de pc vandaar zolang niks laten horen.
na me vakantie weer druk gewerkt en aangezien het nog wel vakantie tijd was wel druk gehad,(ben kapster)en er waren nog collega's op vakantie dus moest zelfs extra invallen en dat viel me beetje zwaar.pfff moest echt weer ff inkomen maar mag gelukkig wat extra pauze's inlassen om zowiezo ff te zitten maar moet ook echt om de 2 a 3 uur iest eten anders word ik weer misselijk en ben net blij dat ik het al 2 weken allemaal binnen hou.wat een verademing is dat zeg!!
had vorige week dinsdag opeens wel een jank dag en voelde me helemaal niet lekker niet misselijk ofzo maar had zo'n eng gevoel dat er iets fout zat.ik me vriend gebeld helemaal in tranen en die zei gelijk bel dan de vk ff.dus zo gezegd zo gedaan en die zei gelijk kom over half uurtje ff langs dan luisteren we toch ff.dus me vriend als een speer uit z'n werk geroepen en wij daarheen.hebben we weer het hartje gehoord en ze had hem echt in een halve minuut al gevonden en niks aan het handje gelukkig.wel ff gerust gesteld.
nu mogen we volgende week woensdag weer en dan krijgen we toch nog een extra echo.yes yes!!
heb nu ook echt al een buik en heb volgens mij gister ook de baby gevoeld,voelde echt als een soort getrippel in me buik echt bijzonder.hoop nu vaker te gaan voelen.
we gaan ook dit weekend voor een wagen kijken maar weten ook niet wat voor kleur we willen, zit aan leger groen te denken of toch bruin.we zien wel welke ze hebben in welke kleur.wel leuk om te gaan bestellen want dan word toch echter.
nou weer helemaal bij gekletst en tot gauw weer
groetje mirrie

hoi mirrie...
dacht al bijna dat je ons niet meer gezellig vond...

vervelend die onzekerheid ineens. maar je bent weer gerustgesteld. wat het geluid van een kloppend hartje al niet kan doen! en wat fijn dat je toch nog een echo krijgt!
het is zo leuk om echt je kindje te zien bewegen en bungelen in je buik.

bijzonder he.. dat gevoel van de kleine... ik smeer iedere avond nu mijn buik in met creme.. en dan voel ik het daarna meestal ook ... sinds een paar dagen lijkt het wel of ik dan meer ontspannen ben op die plek en het dan makkelijker voel ofzo. misschien iets om ook te proberen?

vrijdag alweer 16 weken zwanger. nu lijkt het ineens wel snel te gaan!
ook wij gaan binnenkort de kinderwagen bestellen. we zijn er bijna uit...
het ligt er nog een beetje aan op welke van de 2 de reiswieg van mijn zus past. want dan hoeven we die niet aan te schaffen. het is een zwarte en we nemen waarschijnlijk toch een zwarte wagen....

ben benieuwd voor welke wagen jij kiest mirrie.. een 4wieler of toch 3wieler?
groetjes

hey
nou we hebben een wagen besteld hoor.afgelopen zondag 2 uur aan het rond struinen geweest in de winkel.we kwamen er maar niet uit.vonden we de kleur leuk maar het model weer niet,vonden we model leuk ,kregen we hem niet snel ingeklapt.drama dus.maar we zijn er toch uit gekomen.het is de "mutsy transporter" geworden en wel in de kleur:pAARS!! wel heavy maar we vonden allebei gelijk de leukste kleur dus maar gedaan.krijg wel verschillende reactie's. me moeder vind wel erg fel en me schoonmoeder juist hartstikke leuk dus we zien wel, als wij maar leuk vinden.moeten wel nog 14 weken op wachten maar hebben de tijd dus dat scheelt.
is dus een vier wieler geworden al moet ik zeggen dat we daar nou niet eens op gelet hebben.hij is lekker klein als hij ingeklpat is en dat vonden we belangrijker vanwege de auto's.
morgen de echo ook een spannnede dag ,dus schrijf donderdag hoe het is gegaan
tot gauw

WAUW
wat ontzettend mooi en leuk was de echo zeg! we hebben alles op video opgenomen en hebben bijna 9 minuten gefilmd, 14 foto's door oma laten maken en er nog 3 mee gekregen.weet nu af en toe niet waar ik moet kijken hoor.het zwaaide schopte en zag er zo goed uit.we zijn nu helemaal in de wolken.weet helaas niet zo goed hoe ik plaatje moet teovoegen maar geloof me maar het zag er goed uit.
over 3,5 week de officiele 20 wkn echo dus weer wat leuks om naar uit te kijken.we gaan er maar van uit dat alles ok is anders word je gek toch.
nou ga weer ff genieten van em wondertje
groetjes

Hoi dames

Ik  heb vandaag de eerste echo gehad!!!  
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeelemaal blij!!!!!
De echo was helemaal goed!! Het kindje is 4,9 cm en alles zit er op en eraan.
Ook de nekplooi was prima, geen reden voor verder onderzoek nodig.
Het was zooo leuk om te zien, die kleine was vrolijk aan het bewegen en aan het rondbuitelen!
We hebben ook het hartje gehoord.
De gyn was erg aardig en hij legde alles rustig uit en nam alle tijd. Fijn is dat!
Alles zat op schema, en de uitgerekende datum klopt precies (28 maart).
Mijn bloeddruk is weer normaal en ik voel me steeds beter en hoef niet meer te overgeven!!!!

Leuk Mirrie, dat je zo'n lange film hebt van je kleintje......!! Geniet ervan!

Groetjes, Mickje

hey meiden!

wat een goed nieuws allemaal zeg!!

een fimpje en foto's zelf maken... had ik daar maar eerder aan gedacht! haha
leuk he.. om dat kleintje te zien   draaien en keren in je buik!

wij hebben 3 oktober de 20weken echo. dan zijn we ook precies 20 weken op weg.
toch wel spannend hoor!
ik ben afgelopen dinsdag bij de verloskundige geweest... ik weeg nog altijd 67 kg. ben dus nog niet eens terug op mijn normale gewicht van 70 kg. volgens de verloskundige komen de meeste vrouwen pas echt aan bij de 18 weken.. ben benieuwd!

ook wij hebben de kinderwagen. we hebben hem zelfs al thuis! de maxicosi mura. in het groen! super wagen! we wilden hem vanavond gaan bestellen, maar dinsdag middag zag i kdat ze in een andere babyzaak precie sonze kleur als showroommodel verkochten. meer dan 200 euro korting. tja die kon ik natuurlijk niet laten staan!

vandag heb ik bij mijn moeder het wiegje opgehaald en als ik straks nog puf heb (heb al een flnik stuk met mijn moeder gefietst) begin ik aan het schoonmaken en spuiten van de wagen. nu kan dat nog lekker buiten, want het is hier nog heerlijk weer vandaag!

groetjes en tot snel!

Terug
Bovenaan